en
en
Kontakt
Przykładowe kreacje w kampanii na rynku chińskim

POT promuje w Chinach atrakcje związane z Chopinem

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim kampanię informacyjną we współpracy z Tuniu -  jednym z wiodących internetowych biur podróży i portali turystycznych w Chinach. Osią przewodnią kampanii są atrakcje turystyczne związane z Fryderykiem Chopinem i przykładowe trasy zwiedzania Polski dla chińskich turystów.
Czytaj więcej
Szkolenie kadr informacji turystycznej w Wielkopolsce

POT szkoliła kadry IT w Wielkopolsce

Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała jednodniowe szkolenie dla 25 pracowników punktów i centrów informacji turystycznych z Wielkopolski. Tematem warsztatu było kreatywne tworzenie i dystrybucja treści w komunikacji online.
Czytaj więcej
Dwie dziewczyny na plaży w Sopocie

POT promował sprzedaż wyjazdów do Polski na rynku brytyjskim

Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wielozasięgową kampanię marketingową, wspierającą bezpośrednio sprzedaż wyjazdów do Polski. Kampania, z uwagi na wybuch pandemii, była prowadzona w dwóch etapach. Pierwszy trwał od lutego do marca, a drugi od  lipca do sierpnia. W obu etapach promowane były wyjazdy weekendowe o charakterze miejskim i kulturowym, aczkolwiek różniły się one sloganami oraz narracją.
Czytaj więcej
Zuzanna Gutkowska (w środku) na targach w Kantonie

POT na targach w Pekinie i Kantonie

Polska Organizacja Turystyczna wzięła we wrześniu udział w - Beijing International Tourism Expo - pierwszej dużej imprezie targowej zorganizowanej w Pekinie od czasu wybuchu pandemii. Impreza odbyła się w formule łączonej offline i online, pozwalając na zaprezentowanie ofert firmom, które nie mogły przyjechać do Chin osobiście.
Czytaj więcej
Pałac Wojanów

Czeska telewizja kręci odcinkowy program promujący Polskę

Autorzy popularnego programu "Bedekr" emitowanego w czeskiej telewizji publicznej realizują właśnie w Polsce zdjęcia do kolejnych odcinków serii. Tym razem promowane będą Karkonosze z m.in. Jelenią Górą i Karpaczem. To efekt działań Polskiej Organizacji Turystycznej oraz współpracy z Dolnośląską Organizacją Turystyczną.
Czytaj więcej
Turysto, odpoczywaj w Polsce bezpiecznie!

Turysto, odpoczywaj w Polsce bezpiecznie!

Turystyka krajowa odradza się, a Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię społeczno-informacyjną pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce bezpiecznie”. Jedną z jej części jest akcja „Obiekt bezpieczny higienicznie” – takim certyfikatem może posługiwać się już ponad tysiąc obiektów noclegowych.
Czytaj więcej
Warszawa w belgijskim radiu VivaCité

Warszawa w belgijskim radiu VivaCité

W ostatni weekend Polska była bohaterem audycji podróżniczej La Grande Evasion (Wielka Podróż) emitowanej na żywo w belgijskim radiu VivaCité w sobotnie popołudnia. VivaCité to druga co do wielkości radiostacja francuskojęzyczna kraju, słuchana przez ponad pół miliona słuchaczy dziennie.
Czytaj więcej
POT na wirtualnych targach dla rynku chińskiego

POT na wirtualnych targach dla rynku chińskiego

Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w wirtualnych targach na rynku chińskim, zorganizowanych z funduszy UE przez firmę Aviareps. W wydarzeniu uczestniczyło 40 wystawców z krajów europejskich, w tym przedstawiciele organizacji turystycznych, sieci hotelowe, biura podróży i firmy transportowe oraz ponad 60 chińskich firm turystycznych zainteresowanych rynkiem europejskim.
Czytaj więcej
Do góry