POT zrealizował kampanię wizerunkową pn. Złote Pinezki
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła globalną kampanię wizerunkową pn. „Złote Pinezki”. Działania promocyjne realizowane były dwutorowo – w social mediach i Google Ads.
Celem kampanii było podtrzymanie zainteresowania Polską oraz przypomnienie turystom krajowym i zagranicznym o tym, że jesteśmy krajem z ogromnym potencjałem podróżniczym i atrakcyjnym kierunkiem, który warto uwzględniać w przyszłych planach wyjazdowych, kiedy podróże będą już możliwe. Kampania opierała się na promocji 16. miejsc nagrodzonych w tym roku prestiżowym wyróżnieniem – Złotą Pinezką Map Google. Nagrody wręczane są tym lokalizacjom, które na podstawie opinii użytkowników Map Google są oceniane jako najlepsze. W tym roku trafiły one m.in. do największego na świecie zamku w Malborku i afrykańskiego oceanarium we Wrocławiu, po pierwsze na świecie miejsce wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie i 89 hektarów zieleni w Parku Cytadela w Poznaniu. Na Narodowym Portalu Turystycznym https://www.polska.travel/pl, jak i jej zagranicznych odpowiednikach, pojawiły się specjalne artykuły dedykowane promowanym atrakcjom. Cała lista atrakcji znajduje się tutaj: https://www.polska.travel/pl/zlote-pinezki.
Promocję przeprowadzono łącznie na 24 rynkach. Kampania uzyskała 170 milionów wyświetleń i dotarła do 57 milionów odbiorców.