Szkolenia
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi organizuje szkolenia dla kadr informacji turystycznej. Doświadczeni trenerzy przygotowują pracowników punktów informacji turystycznej do obsługi klienta/turysty, zarządzania rezerwacjami, promowania atrakcji turystycznych. Dzięki warsztatom branżowy, uczestnicy zyskają praktyczne umiejętności, które pozwolą im skutecznie obsługiwać turystów i podnosić jakoś usług.
Nie czekaj, zainwestuj w rozwój swojej kariery już dziś!
Udział w szkoleniach POT przynosi wymierne korzyści zarówno pracowniom informacji turystycznej, jak i zarządcom punktów informacji turystycznej.
- Pozyskanie nowej wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta/turysty w formule stacjonarnej czy cyfrowej.
- Podniesienie profesjonalizmu w obszarze turystyki.
- Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez efektywniejszą i bardziej profesjonalną obsługę.
- Zwiększenie kompetencji zawodowych i zaufania turystów.
- Możliwość zdobycia certyfikatu potwierdzającego ukończenie branżowego szkolenia, co jest atutem w karierze zawodowej
- Poszerzenie perspektyw i nabranie nowych spojrzeń na branżę turystyczną.