en
en

Kierownictwo

Robert Andrzejczyk - Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Robert Andrzejczyk posiada kilkunastoletnie doświadczenie we współpracy międzynarodowej oraz promocji, zarówno w administracji publicznej jak i sektorze prywatnym. Jest dyplomatą i doktorem nauk humanistycznych ze specjalizacją historia dyplomacji ekonomicznej. Ostatnio związany z Ministerstwem Sportu i Turystyki, gdzie, jako dyrektor Biura Dyrektora Generalnego odpowiadał za realizację zadań związanych z zapewnieniem funkcjonowania i ciągłości pracy Ministerstwa.

Wcześniej pełniąc funkcję konsula na terenie Malezji, Filipin i Brunei oraz radcy ds. ekonomicznych w Ambasadzie RP w Kuala Lumpur, był odpowiedzialny za promocję gospodarki, turystyki oraz szkolnictwa wyższego. W zakresie jego obowiązków należała także współpraca z przedsiębiorcami krajowymi i zagranicznymi, negocjacje międzynarodowych umów.

Doświadczenie zawodowe nabył między innymi w Ministerstwie Finansów, gdzie m.in. kierował wydziałem kontroli doraźnych i koordynował współpracę z KE w zakresie nieprawidłowości w wydatkowaniu funduszy unijnych. Zanim rozpoczął pracę w służbie cywilnej przez kilka lat był związany z branżą public relations i badań marketingowych. Kierował działem badań rynku oraz koordynował i nadzorował realizację kampanii reklamowych i PR.

Jest absolwentem IESE Business School (Top Public Executive), Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wolny czas spędza aktywnie. Jest miłośnikiem jazdy na rowerze, wspinaczki skałkowej i nurkowania.


Agnieszka_Jedrzejczyk_250.jpg

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska - Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Przed objęciem stanowiska wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej przez 11 lat pracowała w największej polskiej agencji public relations Partner of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko Account Directora. Koordynowała i nadzorowała liczne kampanie reklamowe i public relations dla największych firm oraz marek polskich i międzynarodowych w tym m.in.: Procter & Gamble, L’Oreal, Nestle, Unilever, PepsiCo, Oshee czy Reebok, a także dla instytucji publicznych, w tym dla Instytutu Żywności i Żywienia.

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Biegle posługuje się językiem angielskim. W Polskiej Organizacji Turystycznej nadzoruje bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową, w tym dział digital.

W wolnym czasie uwielbia rozwijać swoje pasje podróżnicze i kulinarne. Interesuje się również fotografią, designem i modą.

 

Do góry