en
en
Kontakt

Kampania chopinowska na rynku chińskim zakończona z ponad 165 milionami wyświetleń

Zakończyła się prowadzona przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie trzymiesięczna kampania promocyjna na platformie Tuniu – jednym z wiodących internetowych biur podróży i portali turystycznych w Chinach. Celem działań informacyjnych było zapoznanie chińskich odbiorców z atrakcjami turystycznymi Polski związanymi z Fryderykiem Chopinem oraz propozycje przykładowych tras zwiedzania naszego kraju.

Kampania chopinowska na rynku chińskim

Impulsem do zorganizowania kampanii była przypadająca w tym roku 210. rocznica urodzin naszego słynnego kompozytora oraz 10. rocznica otwarcia Muzeum Chopina w Warszawie.

Projekt akcji obejmował m.in. stworzenie dedykowanego landing page’u na portalu bookingowym Tuniu, wprowadzenie nowych ofert wycieczek śladami Chopina do oferty tour operatora, przeprowadzenie webinaru edukacyjnego z dziedzictwa chopinowskiego dla lokalnej branży, cross-selling limitowanej edycji brandowanych przez ZOPOT w Pekinie, słuchawek muzycznych. Łączne zasięgi kampanii przekroczyły 165 milionów wyświetleń i prawie 16 milionów kliknięć w kreacje reklamowe.

Fryderyk Chopin jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w Chinach. Jego dziedzictwo cieszy się dużym zainteresowaniem, nie tylko starszych ale również najmłodszych odbiorców, którzy szkolą swoje umiejętności muzyczne. Kampania przygotowana została w odpowiedzi na istniejące na rynku zapotrzebowanie – w ostatnim roku znacząco wzrosło zainteresowanie chińskich touroperatorów podróżami edukacyjnymi związanymi z Fryderykiem Chopinem. Do swojej oferty pragną dodać, zarówno podróże śladami Chopina, jak również wyjazdy łączące w sobie wypoczynek i warsztaty pianistyczne organizowane we współpracy z polskimi instytucjami kulturalnymi.

Działania Ośrodka na rynku chińskim nie ograniczyły się jedynie do kampanii przeprowadzonej we współpracy z Tuniu. Dziedzictwo Fryderyka Chopina było także promowane podczas imprez targowych i webinarów. Został również uruchomiony dedykowany kurs na platformie e-learningowej oraz powstała specjalna linia gadżetów promocyjnych z grafikami autorstwa Magdaleny Pankiewicz. Natomiast dzięki zaangażowaniu SBT i Muzeum Chopina w Warszawie przeprowadzono live streaming z muzeum. W ostatnim czasie ukazał się również artykuł w magazynie Wings of China, który  jest dystrybuowany na pokładach samolotów Air China.

Do góry