POT zaprasza na szkolenie online z e-marketingu w turystyce w Opolskiem
Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z Opolską Regionalną Organizacją Turystyczną zapraszają na szkolenie pracowników Informacji Turystycznych oraz atrakcji z województwa opolskiego pt. „E-marketing w informacji turystycznej i turystyce – social media vs. marka miejsca”. Warsztaty odbędą się w formie online 3 i 4 grudnia.
Polska Organizacja Turystyczna współorganizuje szkolenie dla pracowników informacji turystycznej i atrakcji turystycznych z województwa opolskiego, które odbędzie się 3 i 4 grudnia w ramach rozwoju Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Po raz pierwszy, ze względu na panującą sytuację zostanie ono przeprowadzone w formie on-line. Szkolenie będzie także transmitowane na Facebooku, by zobaczyć je mogli wszyscy chętni.
Warsztaty będą podzielone na dwa bloki szkoleniowe. Poprowadzą je praktycy i eksperci z Modern Tourism Center na czele z twórcą internetowym bloga podróżniczego Paragonzpodrozy.pl Bartłomiejem Szaro.
W obecnym czasie to właśnie kanały komunikacji internetowej, w tym social media, są najważniejszymi metodami kontaktu i przekazywania treści turystom, klientom informacji turystycznych. Stale zmieniające się turystyczne trendy w e-marketingu powodują potrzebę ciągłego rozwijania usług z wykorzystaniem Internetu oraz zdobywania nowych umiejętności przez pracowników informacji turystycznych.
Szkolenia z zakresu e-marketingu turystycznego w informacji turystycznej i turystyce z wykorzystaniem social mediów podniosą poziom umiejętności pracowników informacji turystycznych i atrakcji turystycznych województwa opolskiego w promocji turystycznej
i budowania marki konkretnych miejsc oraz całego regionu. Znacząco poprawią poziom komunikacji informacji turystycznej z klientami w mediach społecznościowych i w Internecie.
Zapraszamy na stronę FB wydarzenia.