en
en
Kontakt

Promocja polskiej oferty turystycznej podczas wirtualnych targów w Brazylii

W Brazylii odbyły się 26 listopada wirtualne targi - EUROPA VIRTUAL SHOW zorganizowane przez European Travel Commission. Realizatorem projektu była firma Aviareps. Polskie stoisko zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną cieszyło się dużą popularnością.

Wirtualne stoisko Polski

Aviareps organizuje targi wirtualne na wielu rynkach a Europa Virtual Show to pierwsza impreza organizowana w Brazylii. W czasach pandemii Covid-19 umożliwia ona wymianę informacji i promocję polskich produktów turystycznych w bezpiecznej i jedynej, dostępnej obecnie formie.

Polską Organizację Turystyczną reprezentowała Dorota Zadrożna odpowiedzialna za promocję turystyczną Polski w krajach Ameryki Łacińskiej. Goście mieli możliwość wcześniejszego umawiania spotkań. Na stoisku Polski, obok rozmów telefonicznych i czatów, zwiedzający mogli obejrzeć prezentowane video, wymienić wizytówki lub pobrać udostępnione przez wystawcę foldery.

Polskie wirtualne stoisko odwiedziło 27 osób pobierając foldery i filmy promocyjne i prezentacje. Przedstawiciel POT odbył 30 bezpośrednich spotkań wirtualnych nawiązując interesujące kontakty w tym kontakty z biurami działającymi na południu Brazylii tj. w dużych skupiskach emigracji europejskiej.  

Spotkania pokazały jak bardzo zmienia się popyt na ofertę polską na tym rynku – biura zainteresowane są szerszym wachlarzem produktów niż tylko turystyka miejska czy pielgrzymkowa. Poszukiwane są unikalne możliwości spędzania czasu w Polsce tzw. experiences.

W targach brało udział 48 krajów europejskich i około 120 odwiedzających reprezentujących brazylijskich agentów i tour operatorów oraz dziennikarzy. W ciągu jednego dnia targów odbyło się 2705 spotkań (czatów), wymieniono ponad 1500 wizytówek (kontaktów).

Zapraszamy do obejrzenia filmu z Europa Virtual Show:

Do góry