en
en
Kontakt
Polskie stoisko na targach FESPO Messe Zurych

Promocja Polski na targach FESPO Messe Zurych

Na przełomie stycznia i lutego odbyła się kolejna edycja największych międzynarodowych targów turystycznych w Szwajcarii FESPO Messe Zurych. Polska Organizacja Turystyczna przygotowała stoisko informacyjne pod hasłem „Time for Poland”, na którym prezentowane były miasta i regiony z którymi Szwajcaria ma bezpośrednie połączenie lotnicze.
Czytaj więcej
Baner kampanii zimowej Poland. Let yourself be enchanted

Nowa forma współpracy z ROT-ami podczas kampanii zimowej

Sukcesem zakończyła się zimowa kampania mediowa „Polska. Daj się oczarować”. Działania promocyjne trwały od połowy grudnia 2018 r. do 10 stycznia 2019 r. Po raz pierwszy treści wykorzystane w kampanii były przygotowane wspólnie przez ROT-y, LOT-y i POT. Regiony mogły także określić, na jakich rynkach chciałyby się reklamować.
Czytaj więcej
Stoisko POT na targach Tour Salon

POT z nagrodą za najlepsze stoisko na targach TOUR SALON

Pierwsze trzy dni lutego były bardzo inspirujące, zarówno dla turystów jak i branży. W Poznaniu obyła się jubileuszowa, bo już 30. edycja targów turystycznych TOUR SALON. Polska Organizacja Turystyczna otrzymała nagrodę za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowych.
Czytaj więcej
Dyrekcja ZOPOT Londyn na spotkaniu w Dublinie

POT promuje Polskę w Dublinie

Turystyka miejska była tematem przewodnim spotkania promocyjnego, które Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie zorganizował dla kluczowych przedstawicieli irlandzkich mediów, głównych touroperatorów oraz regionalnych organizacji turystycznych.
Czytaj więcej
Zuzanna Gutkowska na otwarciu wystawy

Promocja polskiej kultury i turystyki w Chinach

Pekiński ośrodek POT we współpracy z Instytutem Polskim, Wydziałem Kultury Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Pekinie, firmą Seba Amber i Millenium City Park w Kaifeng otworzył polską wystawę kulturalną „Niekończąca się więź”, świętując 70 lat stosunków politycznych między Polską a Chinami, a także inicjatywę "Jednego Pasa, Jednej Drogi" łączącą oba kraje.
Czytaj więcej
Konferencja ETC już 6 lutego

POT gospodarzem konferencji „Managing Sustainable Tourism Growth in Europe” oraz posiedzenia ETC

6 lutego 2019 roku w Krakowie odbędzie się Konferencja „Managing Sustainable Tourism Growth in Europe”, której organizatorem jest European Travel Commission, a partnerami Miasto Kraków oraz European Cities Marketing. Gospodarzem wydarzenia połączonego z czwartym dorocznym posiedzeniem grup operacyjnych European Travel Commission jest Polska Organizacja Turystyczna.
Czytaj więcej
Projekt polskiego stoiska narodowego

TOUR SALON – zapraszamy na Polskie Stoisko Narodowe

Już w piątek rozpoczną się poznańskie 30. Targi Regionów i Produktów Tour Salon. Podczas wydarzenia będzie można poznać laureatów branżowych konkursów i plebiscytów. Wiele atrakcji czeka na uczestników na Polskim Stoisku Narodowym przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną.
Czytaj więcej
Prezes POT Robert Andrzejczyk i minister Anna Krupka na targach FITUR

POT na targach FITUR 2019 w Madrycie

Na Międzynarodowych Targach Turystycznych FITUR 2019 w Madrycie padł kolejny rekord. W imprezie uczestniczyło prawie 143 tys. odwiedzających profesjonalnych (wzrost o 1,8 proc.) i prawie 100 tys. odwiedzających w dni otwarte. Polska Organizacja Turystyczna prezentowała Polskie Stoisko Narodowe w nowej odsłonie.
Czytaj więcej
Chińskie reality show w polskich Tatrach

Chińskie reality show w polskich Tatrach

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.
Czytaj więcej
Panel eksperci podczas konferencji Produkt Turystyczny Marketing Innowacje Zarządzanie

POT na konferencji „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”

W warszawskiej Społecznej Akademii Nauk odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie” zorganizowana przez Społeczną Akademię Nauk oraz Akademię Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wydarzenie swoim patronatem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Czytaj więcej
Foldery promujące polską kuchnię

Promocja polskiej kuchni w USA

11 stycznia goście polskiej restauracji Baltic w stanie Connecticut mieli okazję uczestniczyć w kulinarnej uczcie, którą przygotował Damian Wawrzyniak, jeden z najbardziej wpływowych polskich szefów kuchni.
Czytaj więcej
Do góry