en
en
Kontakt
Projekt polskiego stoiska narodowego

TOUR SALON – zapraszamy na Polskie Stoisko Narodowe

Już w piątek rozpoczną się poznańskie 30. Targi Regionów i Produktów Tour Salon. Podczas wydarzenia będzie można poznać laureatów branżowych konkursów i plebiscytów. Wiele atrakcji czeka na uczestników na Polskim Stoisku Narodowym przygotowanym przez Polską Organizację Turystyczną.
Czytaj więcej
Prezes POT Robert Andrzejczyk i minister Anna Krupka na targach FITUR

POT na targach FITUR 2019 w Madrycie

Na Międzynarodowych Targach Turystycznych FITUR 2019 w Madrycie padł kolejny rekord. W imprezie uczestniczyło prawie 143 tys. odwiedzających profesjonalnych (wzrost o 1,8 proc.) i prawie 100 tys. odwiedzających w dni otwarte. Polska Organizacja Turystyczna prezentowała Polskie Stoisko Narodowe w nowej odsłonie.
Czytaj więcej
Chińskie reality show w polskich Tatrach

Chińskie reality show w polskich Tatrach

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.
Czytaj więcej
Panel eksperci podczas konferencji Produkt Turystyczny Marketing Innowacje Zarządzanie

POT na konferencji „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”

W warszawskiej Społecznej Akademii Nauk odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie” zorganizowana przez Społeczną Akademię Nauk oraz Akademię Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Wydarzenie swoim patronatem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Czytaj więcej
Foldery promujące polską kuchnię

Promocja polskiej kuchni w USA

11 stycznia goście polskiej restauracji Baltic w stanie Connecticut mieli okazję uczestniczyć w kulinarnej uczcie, którą przygotował Damian Wawrzyniak, jeden z najbardziej wpływowych polskich szefów kuchni.
Czytaj więcej
Reklamy w kampanii na rynku ZEA

Promocja Polski w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Polska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię medialną skierowaną na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kampania była realizowana od końca listopada do połowy grudnia. Głównym celem akcji było pokazanie Polski jako atrakcyjnego miejsca, w którym można przeżyć niezwykłe chwile także zimą.
Czytaj więcej
Laureaci belgijskiego programu Rolnik Szuka Żony w Polsce

Belgijski „Rolnik szuka żony” w Polsce

W Belgii zakończył się 10. sezon programu „L'Amour est dans le pré”, czyli odpowiednika polskiego „Rolnik szuka żony”. Jedna z par, dzięki Polskiej Organizacji Turystycznej wybrała się w wyjątkową podróż do Polski. Pierwsza część relacji z podróży została wyemitowana 18 grudnia w belgijskiej telewizji RTL TVI.
Czytaj więcej
Do góry