en
en
Kontakt

Nowa forma współpracy z ROT-ami podczas kampanii zimowej

Sukcesem zakończyła się zimowa kampania mediowa „Polska. Daj się oczarować”. Działania promocyjne trwały od połowy grudnia 2018 r. do 10 stycznia 2019 r. Po raz pierwszy treści wykorzystane w kampanii były przygotowane wspólnie przez ROT-y, LOT-y i POT. Regiony mogły także określić, na jakich rynkach chciałyby się reklamować.

kampania zimowa_malopolska.jpg

Podczas realizacji kampanii POT współpracował z regionalnymi organizacjami turystycznymi, lokalnymi organizacjami turystycznymi oraz urzędami miast. Wśród promowanych miast i regionów można było znaleźć miejsca takie jak Gdańsk, Lublin i okolice, Katowice i Beskidy, Kraków, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Dolny Śląsk, Małopolska czy Pomorze. ROT-y, LOT-y i miasta mogły zdecydować, na jakich rynkach chcą wyświetlać informacje o swoim regionie. Treści promocyjne były skierowane do mieszkańców Austrii, Czech, Holandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji, Węgier oraz Wielkiej Brytanii.

Na potrzeby kampanii na odpowiednich wersjach językowych strony polska.travel utworzono specjalne zakładki, gdzie użytkownicy mogli zapoznać się z ofertą miast i regionów biorących udział w akcji. Na stronach dedykowanych kampanii można było znaleźć zdjęcia, filmy oraz artykuły przedstawiające atrakcyjne miejsca w Polsce. Turyści odwiedzający witrynę mogli także od razu zarezerwować pobyt w danym mieście za pomocą systemu rezerwacyjnego. Wszystkie treści powstały we współpracy z regionalnymi organizacjami. „Polska. Daj się oczarować” była połączeniem doświadczenia POT w prowadzeniu kampanii na rynkach zagranicznych z wiedzą regionów o swojej ofercie.

Kampania była realizowana w dwóch odsłonach. Pierwsza z nich promowała Polskę jako kraj jarmarków przedświątecznych oraz miejsce, w którym można kupić przepiękne prezenty świąteczne. W drugiej zapraszaliśmy do zimowego wypoczynku w naszym kraju w okresie Świąt Bożego Narodzenia, sylwestra oraz ferii. W kampanii prezentowana była zarówno oferta miejska jak i proponowane były także sposoby na aktywne spędzanie czasu poza miastami. Biorąc pod uwagę odwiedziny podstron dedykowanych różnym regionom, to największym zainteresowaniem cieszyły się: Kraków, Dolny Śląsk, Poznań, Małopolska.

Kampania realizowana była w najważniejszych internetowych kanałach komunikacji: Facebook, Instagram oraz w wyszukiwarce Google. Oprócz tego była obecna w największych portalach horyzontalnych państw, do których mieszkańców był kierowany przekaz.

Na potrzeby kampanii stworzono ponad 750 różnych formatów reklamowych. Zrealizowano prawie 17 mln odsłon, co oznacza przekroczenie o 76 proc. wartości pierwotnie oczekiwanej. W sumie odsłony przełożyły się na ponad 107 tysięcy kliknięć. POT w 2019 roku zamierza kontynuować tego rodzaju współpracę z ROT-ami.

 

Do góry