en
en
Kontakt
Gdańsk

Gdańsk i Pomorze w belgijskim radiu

W popularnej belgijskiej audycji radiowej „La Grande Evasion” promowane były podróże do Gdańska i na Pomorze. Nie zabrakło opowieści o największych atrakcjach, praktycznych porad czy zapewnienia o bezpiecznym podróżowaniu do Polski.
Czytaj więcej
Okładka serii podcastów o Polsce

Opowieści o Polsce na włoskiej platformie podcastowej

„Polonia. Un viaggio sonoro” (Polska. Podróż dźwiękowa) – pod takim tytułem ruszyła seria podcastów turystycznych o Polsce na włoskiej platformie Loquis, która specjalizuje się w krótkich formach, odpowiednio geolokalizowanych i skierowanych przede wszystkim do użytkowników smartfonów.
Czytaj więcej
Baner II edycji Certyfikatu Dobrych Praktyk

Certyfikat Dobrych Praktyk POT - rusza nowa edycja

Przyjmujesz płatności bonem turystycznym, dbasz o komfort wypoczynku dzieci, młodzieży oraz osób z niepełnosprawnościami? A może prowadzisz działalność na obszarze wiejskim lub masz w swojej ofercie aktywności prozdrowotne? Twój biznes koncentruje się na sektorze MICE, ale leży ci na sercu zrównoważony rozwój i wpływ na środowisko, lokalną kulturę i gospodarkę? Obojętnie co robisz, rób to dobrze. I potwierdź Certyfikatem Dobrych Praktyk POT.
Czytaj więcej
Delegacje Małopolski i Toskanii

POT wsparła Dni Małopolski w Toskanii

W trzech malowniczych miejscowościach Toskanii: Florencji, San Gimignano i Sienie odbył się od 21 do 24 lipca cykl imprez pod szyldem „Dni Małopolski w Toskanii”. Wydarzenia te były efektem szerszego projektu promocyjnego, rozpoczętego na początku roku przez Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie we współpracy z Toskańską Organizacją Turystyczną (Toscana Promozione Turistica) oraz Małopolską Organizacją Turystyczną.
Czytaj więcej
ETC

ETC wspiera polską turystykę

W czerwcu i lipcu European Travel Commission aktywnie promowała wyjazdy do Polski. Kampania jest wynikiem porozumienia pomiędzy Polską Organizacją Turystyczną a Europejską Komisją Podróży osiągniętego podczas majowego szczytu ETC w Lublanie w związku z sytuacją za naszą wschodnią granicą i jej wpływem na rodzimą branżę turystyczną.
Czytaj więcej
Pianista Michał Sobkowiak

POT na Festiwalu Polskim w Tokio

18 czerwca w tokijskim kompleksie kulturalno-biznesowym Shibuya Stream Hall odbył się Festiwal Polski 2022, zorganizowany przez Instytut Polski w Tokio w ścisłej współpracy z Ambasadą RP i Polską Organizacją Turystyczną. Była to już 14. edycja tego największego wydarzenia promującego Polskę w Japonii.
Czytaj więcej
Grafika E-konkursu na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej

E-Konkurs na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce - czas start!

Ruszył E-Konkurs na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej w Polsce, którego celem jest wyłonienie najlepszych i wyspecjalizowanych podmiotów z zakresu informacji turystycznej. Do 30 września Polska Organizacja Turystyczna przyjmuje zgłoszenia od zainteresowanych podmiotów. W rywalizacji mogą brać udział te centra i punkty, które pomyślnie przeszły proces E-Certyfikacji Informacji Turystycznej w ramach rozwoju Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.
Czytaj więcej
Grafika kampanii "Europe invites the curious”

POT ze wsparciem ETC zachęca Amerykanów do wypoczynku w Polsce

Pod hasłem „Europe invites the curious” ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej realizowana przy współpracy z European Travel Commission i kierowana na rynek Stanów Zjednoczonych. Jej celem jest promocja przyjazdów do naszego kraju z kontynentu amerykańskiego, głównie wśród osób zainteresowanych turystyką doświadczeń.
Czytaj więcej
Poland Roadshow 2022

Promocyjny sukces "Poland Roadshow 2022"

Na początku czerwca Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała "Poland Roadshow 2022", w ramach którego sześć polskich regionów prezentowało swoją ofertę w czterech europejskich stolicach: Pradze, Wiedniu, Bratysławie i Budapeszcie.
Czytaj więcej
Polskie stoisko na Trail & Hike

POT na Trail & Hike Event

W maju Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w organizowanym po raz pierwszy dwudniowym wydarzeniu plenerowym Trail & Hike Event. Jego celem była promocja oferty turystyki aktywnej wśród przedstawicieli wyspecjalizowanej grupy odbiorców – miłośników wędrówek górskich i wspinaczki.
Czytaj więcej
Do góry