Venice Airport Workshop to cykliczne wydarzenie B2B organizowane dwa razy w roku przez lotnisko Marco Polo w celu promocji ponad 100 połączeń z Wenecji.
Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w targach The Travel and Vacation Show w Ottawie, 17-18 marca, uważanych za jedną z największych imprez turystycznych i rekreacyjnych organizowanych w Kanadzie.
Już po raz szósty spotkają się w Warszawie, w ramach pięciodniowego cyklu wydarzeń, liderzy przemysłu spotkań, branży należącej do najbardziej nowoczesnych sektorów gospodarki świata. Od 19 do 23 marca 2018 roku w Warszawie, trwa Meetings Week Poland, w którym bierze udział około tysiąca uczestników ze wszystkich stron kraju.
Przedstawiciele ZOPOT w Sztokholmie wzięli udział w dorocznym workshopie z udziałem szwedzkich dziennikarzy zajmujących się turystyką. Wydarzenie stało się okazją do pogłębionych rozmów z redaktorami, którzy zapewnili o przygotowaniu nowych publikacji poświęconych Polsce.
Podczas targów turystycznych MITT Moskwa, które odbywają się od 13 do 15 marca, Polska Organizacja Turystyczna została uhonorowana nagrodą Best Destination Promotion in Russia 2018.
We wtorek 13 maja w siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej odbyło się spotkanie z przedstawicielami dziewięciu Regionalnych Organizacji Turystycznych w sprawie koordynacji działań promocyjnych podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które od 14 czerwca do 15 lipca odbędą się w Rosji.
Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w największych w Holandii targach turystyki rowerowej i pieszej Fiets & Wandelbeurs w Utrechcie. Wydarzenie każdego roku cieszy się wielką popularnością osób zainteresowanych turystyką aktywną. W tym roku targi odwiedziło ponad 40 tys. osób.
Polskie stoisko narodowe przygotowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną zdobyło pierwsze miejsce w kategorii "Najlepszy wystawca z Europy".
W Paryżu rozpoczęła się kampania wizerunkowa na taksówkach. Jedna z bardziej skutecznych form reklamy, niezwykle mobilna i doskonale widoczna w wielu punktach stolicy Francji.
W brukselskim centrum Tour et Taxi otwarto wystawę biżuterii wykonanej z bursztynu bałtyckiego. Wśród eksponatów znalazły się m.in. repliki bransoletki Michelle Obamy oraz naszyjnika księżnej Kate Middleton. Celem wystawy jest promocja bursztynu jako produktu pochodzącego z polskich wybrzeży Bałtyku oraz Gdańska jako światowej stolicy tego kamienia.
Polska Organizacja Turystyczna bierze udział w Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie. Bogate w atrakcje stoisko narodowe odwiedzili m.in. minister sportu i turystyki Witold Bańka, podsekretarz stanu w MSiT Dariusz Rogowski oraz prezes POT Robert Andrzejczyk.
Polska Organizacja Turystyczna coraz intensywniej promuje polskie atrakcje turystyczne na rynku węgierskim. Pierwszym etapem wzmocnienia obecności na Węgrzech jest udział w targach turystycznych UTAZAS w Budapeszcie.
Po tradycyjnych lutowych targach turystycznych BIT w Mediolanie, Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w pierwszym spotkaniu z włoskimi biurami podróży i touroperatorami targów objazdowych Travel Open Day.
Polska Organizacja Turystyczna i Polskie Linie Lotnicze LOT wzięły udział w Los Angeles Travel & Adventure Show. Na imprezie prezentowane były informacje oraz materiały promocyjne na temat polskiego sektora turystycznego.
Od 21 do 25 lutego Polska Organizacja Turystyczna, we współpracy ze Śląską Organizacją Turystyczną, zorganizowała podróż dla trzech popularnych blogerów z Rosji.
Od 19 do 23 marca 2018 roku, już po raz 6., odbędzie się Meetings Week Poland – tydzień wydarzeń edukacyjnych i promocyjnych branży polskiego przemysłu spotkań.
W Herning na Jutlandii odbyła się 21. edycja międzynarodowych targów turystycznych FERIE FOR ALLE 2018. Polska ma już w tej imprezie wypracowaną silną markę.