Kampania POT w stolicy Francji
W Paryżu rozpoczęła się kampania wizerunkowa na taksówkach. Jedna z bardziej skutecznych form reklamy, niezwykle mobilna i doskonale widoczna w wielu punktach stolicy Francji.
Akcja promocyjna potrwa do końca marca i jej celem jest wzmocnienie wizerunku Polski. Ma pomóc w wyborze naszego kraju jako miejsca na spędzenie wakacji. – Marzec to czas bardzo intensywnych poszukiwań nie tylko na urlop, ale również na wydłużone weekendy. Francuzi mają bowiem wiele wolnych dni w ciągu roku kalendarzowego, chętnie przeznaczają je na krótkie podróże. Uważamy, że Polska jest świetnym kierunkiem weekendowym, bogatym w zdarzenia kulturalne, sportowe, dlatego mając na uwadze city breaks oraz turystykę wypoczynkową, zdecydowaliśmy się na taką formę reklamy naszego kraju, świadomi jej skuteczności – powiedział dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu Tomasz Rudomino.