POT
Prawie 1,5 mln wyświetleń reklamy „GDAŃSK Autentycznie” na YouTube i Google Display Network w Niderlandach
W październiku br. Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie prowadził intensywną kampanię promocyjną Gdańska skierowaną do odbiorców w Holandii. Została ona zrealizowana we współpracy z Gdańską Organizacją Turystyczną.
Nowoczesne narzędzia AI w turystyce – szkolenie dla pracowników Punktów Informacji Turystycznej w Małopolsce
Pracownicy Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej wzięli udział w specjalistycznym szkoleniu dotyczącym wykorzystania sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu informacji turystycznej. Warsztaty odbyły się w październiku w Tarnowie, a zorganizowała je Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną.
Kraków na łamach "Dutch News": Miasto oczarowało dziennikarzy
Anglojęzyczny portal "Dutch News" opublikował w ubiegły weekend obszerny artykuł o Krakowie. To efekt podróży prasowej współorganizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie oraz Urząd Miasta Krakowa. Dziennikarka Robin Pascoe, zachwycona klimatem miasta, określiła je jako „idealne miejsce na jesienny weekend” i doceniła jego historię, kulturę oraz wyjątkową atmosferę.