Warsztaty BBT Online w Brukseli: Polska przyciąga uwagę jako atrakcyjna lokalizacja dla spotkań i wydarzeń
Uczestnikami wydarzenia było 120 wyselekcjonowanych przedstawicieli korporacji, stowarzyszeń a także organizatorów wydarzeń biznesowych, w tym konferencji i podróży motywacyjnych z rynku belgijskiego.
Wydarzenie w Brukseli składało się z dwóch części: pierwsza to różne aktywności networkingowe, m.in. warsztaty kulinarne, wycieczka rowerowa po Brukseli z warsztatem StreetArt a także eko-warsztat układania mini kompozycji na bazie mchu i roślin. Druga część to sesja speed dating B2B zakończona kolacją i wieczornym networkingiem.
Bruksela jest siedzibą wielu stowarzyszeń międzynarodowych dlatego obecność Polski na tym dedykowanym wydarzeniu ma istotne znaczenie. Daje szansę na budowanie kontaktów i potwierdzenie roli Polski jako lidera Europy Centralnej dla spotkań i wydarzeń.
Jednym z przykładów odbytych spotkań była rozmowa z przedstawicielkami Europejskiego Stowarzyszenia Administratorów Badań (EARMA). Jej efektem będzie konferencja stowarzyszenia w Krakowie już jesienią tego roku.
„Obecnie organizowanie wydarzeń biznesowych w Polsce jest utrudnione ze względu na niepewną sytuację geopolityczną, szczególnie że wiele stowarzyszeń i korporacji ma swoją wewnętrzną politykę bazującą na minimalizacji ryzyka. Tym bardziej cieszą rozmowy biznesowe potwierdzające wydarzenia na IV kwartał 2023 i lata przyszłe” powiedziała Dominika Szulc, dyrektor ZOPOT w Brukseli.
„Nadal najważniejszym czynnikiem wyboru finalnej destynacji przez planistów spotkań z zagranicy pozostają połączenia lotnicze. Z uwagi na bezpośrednie połączenie Brukseli z Warszawą (PLL LOT i Brussels Airlines) wśród zapytań dla grup incentive (40 -80 os.) dominowały pytania o Warszawę i Kraków.” uzupełniła Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau.
Polskie wystąpienie na warsztatach uzupełniała wysyłka newslettera dedykowanego, w którym Polska Organizacja Turystyczna przedstawiła branżowe aktualności, w tym:
- informacje o wybranych, rekomendowanych organizatorach POT (PCO i ITC),
- zdobycie przez Warszawę tytułu Warsaw European Best Destination,
- ogłoszenie gospodarza wydarzenia Velo City 2025.
BBT Online to firma mediowa, której misją jest dostarczanie rzetelnej informacji, wdrażanie narzędzi wspierających proces organizacji wydarzeń, a także inicjowanie i organizowanie eventów na celu integrację środowiska i wzmożenie sprzedaży. Ze swoją ofertą dociera do 10 000 czytelników z krajów Beneluksu oraz 10 000 kontaktów w krajach sąsiednich (Holandia, Francja, Wielka Brytania i Niemcy).