pl

Szkolenia

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi organizuje szkolenia dla kadr informacji turystycznej. Doświadczeni trenerzy przygotowują pracowników punktów informacji turystycznej do obsługi klienta/turysty, zarządzania rezerwacjami, promowania atrakcji turystycznych. Dzięki warsztatom branżowy, uczestnicy zyskają praktyczne umiejętności, które pozwolą im skutecznie obsługiwać turystów i podnosić jakoś usług.

Nie czekaj, zainwestuj w rozwój swojej kariery już dziś!

Szkolenia_FB_1200x800.jpg

 

Udział w szkoleniach POT przynosi wymierne korzyści zarówno pracowniom informacji turystycznej, jak i zarządcom punktów informacji turystycznej.

  1. Pozyskanie nowej wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta/turysty w formule stacjonarnej czy cyfrowej.
  2. Podniesienie profesjonalizmu w obszarze turystyki.
  3. Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez efektywniejszą i bardziej profesjonalną obsługę.
  4. Zwiększenie kompetencji zawodowych i zaufania turystów.
  5. Możliwość zdobycia certyfikatu potwierdzającego ukończenie branżowego szkolenia, co jest atutem w karierze zawodowej
  6. Poszerzenie perspektyw i nabranie nowych spojrzeń na branżę turystyczną.
Do góry