en
en
Kontakt

Meetings Week Poland 2022

5eaab1753f.jpg

Meetings Week Poland organizowany jest tradycyjnie przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polską Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. W tym roku do grona organizatorów MWP dołączają Polska Izba Przemysłu Targowego oraz Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether.

Dziesięć edycji spotkań Meetings Week Poland to ogromny bagaż doświadczeń, ale nowa dekada to era transformacji. Spotkajmy się na Meetings Week Poland 2022 w Muzeum J. Piłsudskiego w Sulejówku lub wirtualnie i wspólnie stwórzmy rynek na nowo, który z powodzeniem konkurować będzie w globalnym świecie – zaprasza Anna Jędrocha, koordynator MWP 2022 z ramienia Stowarzyszenia Konferencje & Kongresy w Polsce.

Sektor przemysłu spotkań zmienił się diametralnie, a pandemia i jej konsekwencje spowodowały gwałtowną ewolucję. Podczas dziesiątej edycji Meetings Week Poland zaproszeni przez organizatorów eksperci i praktycy reprezentujący wszystkie sektory rynku zastanowią się, które z tych zmian są przejściowe, a które z nami pozostaną na stałe, ile czasu zajmie powrót do realizacji w takim wymiarze, jak przed pandemią.

W roku 2022 Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej świętuje 20-lecie swojej działalności. Panel jubileuszowy podczas MWP poświęcony roli biur marketingu miejsc wczoraj, dziś i jutro, będzie pretekstem do pokazania transformacji, jaką przeszły DMO w Polsce. Przypomniane zostaną projekty i historia Poland Convention Bureau POT, w tym budowa narzędzi promocji i profesjonalizacji polskiej branży spotkań. Uczestnicy panelu porozmawiają o współpracy, trendach oraz poszukają najlepszych przykładów oddziaływania na konkurencyjność miast i państw w świecie VUCA.

PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2022

21 kwietnia

  • 09.00 - 12.30: Future Leaders Forum (SGTIH Vistula)
  • 10.30 - 11.00: Konferencja prasowa
  • 11.00 - 12.30: Poland Meeting Destination – Hybrydowe dziś i jutro czyli gra o rozwój (The Warsaw Voice)
  • 13.30 - 14.15: Targi jako narzędzie marketingu bezpośredniego i relacyjnego w nowej rzeczywistości pocovidowej (PIPT)
  • 13.30 - 15.15: Hyde Park – narzędziownia MICE. Od psychologii po technologię (MPI Poland)
  • 14.15 - 15.15: Eko w eventach. Szansa czy konieczność zmiany procesów organizacji wydarzeń? (SBE)
  • 15.30 - 16.30: Nie ma teraźniejszości bez przeszłości, nie ma przyszłości bez pamięci – 20 lat Poland Convention Bureau POT. Rola biur marketingu miejsc wczoraj, dziś i jutro (PCB POT)
  • 15.30 - 16.30: Zrównoważony rozwój i CSR, odpowiedzialne działania agencji incentive (SITE Polska)
  • 16.30 - 18.00: Jak walczyć z szarą strefą w turystyce biznesowej? (SOIT)
  • 16.30 - 18.00: Kobiety o… trendach, sukcesach i wellbeingu w organizacji (SKKP)
  • 18.00 - 21.00: koktajl jubileuszowy

22 kwietnia 2022

  • 9.00 - 14.30: Future for MICE (RPSiIW)

Źródło oraz zdjęcia: www.meetingplanner.pl

Zobacz Meetings Week Poland - edycja 2023 zapowiedź

Do góry