Badania i Analizy

2016 rok

2015 rok

2014 rok

   -Czechy

   -Hiszpania

   -Irlandia

   -Rosja

   -Ukraina

   -Włochy

  • Badania na rynkach: chińskim, indyjskim i japońskim realizowane w ramach projektu Lubię Polskę!

- raport końcowy

 

2013 rok

 

2012 rok

 

2011 rok

  • Raport z badań Mystery Shopping w placówkach Informacji Turystycznej - raport z badań
    • e-mail kontaktowy w sprawie badań (dla ROTów i IT) to: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2010 rok

  • Analiza tendencji w 2009-2010 na rynkach zagranicznych objętych działalnością Przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej

 

2009 rok

 

2008 rok

  • Badanie pilotażowe ryku turystyki biznesowej (MICE) - województwo wielkopolskie. Metodologia oraz raport z badania. Dokument w formacie .pdf
  • Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015 - pełna wersja dokumentu
  • Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015 -

  • Strategia promocji turystyki na lata 2009-2015. Diagnoza, przygotowanie założeń - dokument w formacie .pdf

  • Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2008

  • Badania ankietowe profilu społecznego turystów krajowych zwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań w formacie .pdf

 

2007 rok

 

2006 rok

 

2005 rok

 

2004 rok