en
en
Kontakt
en
Kontakt

Zespół IMEX Group na Laboratorium Twórców w Warszawie

W dniu 22 stycznia 2025 roku Warszawa gościła przedstawicieli zespołu IMEX Group: Suzanne Medcalf Mulligan, Sophie Pink oraz Willa Duffielda. Wizyta odbyła się na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau (POT PCB) i obejmowała wystąpienia eksperckie podczas „Laboratorium Twórców” w Centrum Nauki Kopernik.

06-IMEX-group-events-Sophie-Pink-Suzanne-Medcalf-Mulligan.jpg

Goście reprezentują IMEX Group, organizatora targów IMEX we Frankfurcie i Las Vegas. Zespół odpowiada za marketing internetowy IMEX oraz tworzenie treści związanych z targami i przemysłem spotkań. Wizyta, oprócz wystąpienia podczas „Laboratorium Twórców”, w kolejnych dniach była również okazją do realizacji materiałów wizualnych - robienia zdjęć i tworzenia krótkich form wideo na Instagram, promujących Warszawę jako destynację dla wydarzeń międzynarodowych.

01-IMEX-Poland-events-imexamerica-imexfrankurt.jpg

Podczas „Laboratorium Twórców” w Centrum Nauki Kopernik Suzanne Medcalf Mulligan (Head of Engagement) oraz Sophie Pink (Digital & Social Media Manager) podzieliły się globalnymi trendami w marketingu internetowym oraz doświadczeniami IMEX Group jako organizatora kluczowych międzynarodowych targów. Ekspertki podkreśliły znaczenie budowania zaangażowanej społeczności poprzez autentyczność, storytelling i skuteczne wykorzystywanie platform takich jak Instagram czy LinkedIn. Zwróciły także uwagę na to, jak muzyka i taniec wzmacniają relacje oraz budują pozytywne emocje w społeczności IMEX.

IMEX-DIGITAL-TEAM-suzanne-medcalf-mulligan-sophie-pink.jpg

- Nasze wystąpienie w roli ekspertów na Laboratorium Twórców (Eventprofs Creators Lab) w Warszawie było niesamowitym doświadczeniem. Dynamiczna i twórcza atmosfera panująca w stolicy Polski znakomicie współgrała z naszą prezentacją dotyczącą budowania społeczności poprzez marketing. Zawsze kierujemy się zasadą autentyczności - zarówno wtedy, gdy angażujemy członków zespołu jako liderów opinii, jak i gdy podkreślamy unikalne cechy branży eventowej poprzez angażujące treści. Takie podejście wzmacnia zaufanie i buduje więź z naszą społecznością, która jest fundamentem wszystkich naszych działań. W IMEX nie tworzymy tylko treści - skupiamy się na autentycznym zaangażowaniu, które łączy ludzi i celebruje naszą wspólną pasję do branży eventowej. Wykorzystujemy media społecznościowe jako narzędzie do ciągłego angażowania naszej społeczności przez cały rok, odzwierciedlając to, czego mogą oczekiwać na naszych targach w Frankfurcie i Las Vegas, oraz korzyści płynące z bycia częścią naszej sieci - powiedziała Suzanne Medcalf Mulligan, Head of Engagement w IMEX Group.

07-IMEX-Poland-events-Suzanne-Medcalf-Mulligan.jpg

- Moja rada dla profesjonalistów z przemysłu spotkań i wydarzeń to naprawdę dobrze poznać swoją markę. Media społecznościowe działają tylko wtedy, gdy jesteś pewien swojej tożsamości i jesteś jej wierny. Pokazuj się konsekwentnie, niezależnie od tego, czy robisz to za pomocą filmów, zdjęć czy artykułów. Autentyczność jest kluczem. Kiedy mówisz w sposób transparentny, budujesz silniejsze relacje ze swoją publicznością - dodała Suzanne Medcalf Mulligan.

konferencja-centrum-nauki-kopernik-IMEX-Laboratorium-Tworcow.jpg

- W Warszawie zapytano mnie o radę dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z mediami społecznościowymi. Moja odpowiedź to analizuj profile w social media marek, które Cię inspirują. Przyglądaj się ich treściom i szukaj sposobów, by dostosować je do własnych potrzeb. Media społecznościowe to kanały komunikacji marketingowej, na których możesz wyrażać osobowość marki, dlatego nie bój się eksperymentować i próbować nowych rzeczy. Instagram, LinkedIn i YouTube to niezbędne narzędzia dla firm w sektorze MICE. Instagram oferuje wszystko, czego potrzebujesz, dosłownie na wyciągnięcie ręki - od edycji zdjęć i wideo po dodawanie efektów. Te platformy są doskonałe dla firm z ograniczonymi zasobami (czas, zespół, budżet), ponieważ nie musisz mieć drogiego sprzętu, aby zacząć tworzyć świetne treści - powiedziała Sophie Pink, Digital and Social Media Manager w IMEX Group.

03-IMEX-Poland-events-Sophie-Pink-social-media.jpg

Również trzeci członek zespołu IMEX obecny na Laboratorium Twórców podzielił się swoimi radami. Will Duffield jest videographerem i fotografem, który podczas wizyty w Warszawie przez cztery dni robił zdjęcia i tworzył krótkie formy wideo na Instagram IMEX Group.

- Dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności fotograficzne, moja rada jest prosta: skup się na oświetleniu i kompozycji. Oświetlenie jest kluczowe - więcej światła pozwala kamerze uchwycić więcej detali. A jeśli chodzi o kompozycję, nie ograniczaj się tylko do tego, co widzą Twoje oczy. Zastanów się nad kadrowaniem, kątem i historią, którą próbujesz opowiedzieć. Niezależnie od tego, czy używasz telefonu komórkowego, czy profesjonalnej kamery, zasady pozostają te same.

04-IMEX-Poland-events-videographer.jpg

- Jeśli nagrywasz wideo, szczególnie w krótkich formatach jak Instagram Reels czy Youtube Shorts, kluczowe jest dobranie odpowiednich ujęć i dopasowanie ich do odpowiedniej muzyki. Dynamiczny, szybki utwór może dodać energii, podczas gdy wolniejszy, emocjonalny kawałek może wprowadzić refleksyjny nastrój. Ale ważne jest także, aby pamiętać, że treści długie formy wideo wciąż mają wartość, szczególnie jeśli chodzi o zaangażowanie lojalnych obserwujących. Krótkie wideo przyciąga uwagę, ale głębsze opowiadanie historii w długiej formie utrzymuje odbiorców zaangażowanych w Twoją markę - dodał na zakończenie Will Duffield.

02-IMEX-Poland-events.jpg

05-IMEX-Poland-events-Sophie-Pink-Suzanne-Medcalf-Mulligan.jpg

Oficjalny profil IMEX na Instagramie można znaleźć pod adresem instagram.com/imex_group a stronę firmową IMEX na LinkedInie tutaj linkedin.com/company/imex.

- Do projektu Laboratorium Twórców zapraszamy ekspertów, którzy mogą podzielić się cennym doświadczeniem i praktycznymi wskazówkami. Tym razem mieliśmy przyjemność gościć zespół Digital Team IMEX Group, który słynie z innowacyjnego podejścia do marketingu. Ich umiejętność angażowania społeczności poprzez media społecznościowe, storytelling i autentyczność to doskonały przykład skutecznej strategii komunikacji. Spotkanie w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie było nie tylko prezentacją ich działań, ale zapoczątkowało też inspirujące rozmowy o trendach, technologii i relacjach w świecie eventów. Cieszymy się, że Laboratorium Twórców stało się przestrzenią wymiany wiedzy na najwyższym poziomie i wierzymy, że doświadczenia oraz rekomendacje Suzanne i Sophie z IMEX Group będą cenną inspiracją dla profesjonalistów z naszej branży - powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu Poland Convention Bureau.

Laboratorium Twórców było częścią wydarzenia, które zostało zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną w Centrum Nauki Kopernik. Szczegóły tutaj: Wręczono rekomendacje POT PCB na lata 2025-2026.

#IMEX25 #PolandCVB #EventprofsPL

Przygotował: Jarosław Marciuk; Dodatkowe zdjęcia na Flickr

Laboratorium Twórców z IMEX Group

Do góry