Warsztat B2B „POLAND SMART MOVE” na Meetings Week Poland
Meetings Week Poland 2019 za nami. W bogatym programie wydarzenia nie zabrakło dnia poświęconego na promocję destynacji w ramach spotkania regionalnych Convention Bureaux, przeprowadzonego przez sekcję Poland Convention Bureau POT.
Meetings Week Poland 2019 za nami. W bogatym programie wydarzenia nie zabrakło dnia poświęconego na promocję destynacji w ramach spotkania regionalnych Convention Bureaux, przeprowadzonego przez sekcję Poland Convention Bureau POT.
W spotkaniu brali udział uczestnicy wizyty studyjnej z Belgii, Holandii, Szwecji, Norwegii i USA, przedstawiciele 10 miejskich i regionalnych convention bureaux, a także rekomendowani przez POT profesjonalni organizatorzy spotkań.
Dzień rozpoczął się prezentacją wprowadzającą pt. „Polish MICE-appeal: Make a Smart Move”, którą wygłosiła Monika Dembińska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Następnie uczestnicy FAM TRIP mogli się zapoznać z ofertą poszczególnych miast, a stąd tylko krok dzielił nas do warsztatu B2B „POLAND SMART MOVE”, podczas którego odbyło się wiele konstruktywnych spotkań z organizatorami z całej Polski.
Popołudnie zarezerwowane było na spotkanie w mniejszym gronie i rozmowy o działaniach PCB POT w kolejnych miesiącach. Uczestnicy wymieniali się doświadczeniami oraz pomysłami na współpracę z miejskimi i regionalnymi convention bureaux. Ze strony POT w spotkaniu brały udział Agnieszka Jędrzejczyk - Wojciechowska, wiceprezes POT oraz Teresa Buczak, po. dyrektora Departamentu Strategii i Marketingu.
Specjalnymi gośćmi spotkania POT byli reprezentanci Polskich Linii Lotniczych LOT: Dominika Krawczyk-Mazur, specjalista ds. trade marketingu i eventów oraz Bartłomiej Grębski, key account manager, Sales Region Poland oraz przedstawicielki nowo wybranego zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce: Paula Fanderowska, prezes zarządu Centrum Kongresowego ICE Kraków oraz Anna Jędrocha, wiceprezes zarządu Symposium Cracoviense. Podczas panelu dyskusyjnego omówiono możliwości współpracy z PLL LOT, a także zastanawiano się nad formułą wsparcia dla pozyskiwania kongresów i konferencji do Polski.
– Cieszymy się, że wraz z nową formułą Meetings Week Poland, jeden dzień został w całości poświęcony na promocję Polski. Spotkanie zakładało trzy aktywne bloki: prezentację, warsztat B2B oraz spotkanie z regionalnymi Convention Bureaux. 12 gości zagranicznych, 10 reprezentantów miast i regionów, 12 profesjonalnych organizatorów z Polski, media i goście specjalni, a wszystko pod jednym hasłem Poland - Smart Move! Spotkanie zakładało aktywny udział w programie wszystkich regionalnych biur marketingu miejsc oraz dało szanse na zaprezentowanie ich bogatej oferty grupie dwunastu zagranicznych organizatorów spotkań, którzy uczestniczyli w wizycie studyjnej w Warszawie. Spotkało się to z dużym uznaniem naszych gości, którzy otrzymali kompleksową wiedzę o Polsce i jej ofercie dla przemysłu spotkań, o której wcześniej - jak się sami przyznali - nie wiedzieli zbyt wiele – powiedziała Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.
W ramach spotkania odbyło się również wręczenie rekomendacji dla Lublin & Region Convention Bureau, Poznań Convention Bureau oraz Jan-Pol Dmc Poland.
Dziękujemy za aktywny udział w prezentacji „POLAND SMART MOVE” przedstawicielom:
Warsaw Convention Bureau
Kraków Convention Bureau
Gdańsk Convention Bureau
Poznan Convention Bureau
Convention Bureau - Wrocław
Lublin & Region Convention Bureau
Convention Bureau - Katowice
Torun Convention Bureau Copernicus
Łódź Convention Bureau
Bydgoszcz Convention Bureau
fot. Ketti.pl oraz Magda Tierny (Torun Convention Bureau Copernicus )