Warszawa czterema zmysłami
W dn. 13 lutego br. Poland Convention Bureau POT zorganizowało w Warszawie wizytę studyjna dla klientów ze Szwecji. W skład delegacji weszli: prezes Nine Yards (the Brand experience agency), prezes DDB Stockholm (największa agencja reklamowa w Szwecji) oraz prezes G–Star (największa firma odzieżowa w Skandynawii).
Celem wizytacji było potwierdzenie atrakcyjności Warszawy na potrzeby organizacji w maju br. spotkania grupy 20 szefów i dyrektorów sprzedaży takich firm skandynawskich jak: Mc Donald’s, Spotify, Swedish Armed Forces, BMW, Statoil, Telia, Vattenfall etc.
Oferta Warszawy jest bardzo różnorodna a sama Warszawa daje się poznać wszystkimi zmysłami. Podczas krótkiej wizytacji nasi goście mieli możliwość stworzyć swoje własne perfumy, degustować dania nowoczesnej kuchni polskiej (wykreowane przez jednego z najlepszych szefów kuchni w Warszawie - Dariusza Barańskiego) a także poczuć adrenalinę podczas zjazdu kolejką tyrolską na Stadionie Narodowym.
Inspiracją do powstania programu wizytacji było hasło promocyjne Polskiej Organizacji Turystycznej „Polska. Come and Find your Story”.
Zdj. Od lewej: Monika Zagajska (Mo61 Perfum Lab), Anton Granlund (CEO G-Star), Aneta Książek (PCB POT), David Sandström (CEO DDB Stockholm), Janne Björge (CEO Nine Yards)