Warsaw i Poland Convention Bureau – porozumienie o współpracy
W sierpniu 2012r. Warsaw Convention Bureau oraz Poland Convention Bureau podpisało porozumienie mające na celu usystematyzowanie działań prowadzących do wspólnej promocji miasta Warszawy i Polski.
Na mocy porozumienia strony zobowiązują się między innymi do wspólnego udziału w wydarzeniach targowych, organizacji wizyt studyjnych, pozyskiwania spotkań i wydarzeń dla regionu, utrzymywania współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami branżowymi.
Ponadto w ramach krajowych działań oraz wyboru rzetelnych partnerów, WCB oraz PCB zobowiązują się aktywnego uczestnictwa w Programie Ambasadorów Kongresów Polskich oraz prowadzenia programu rekomendacji dla organizatorów kongresów oraz wydarzeń motywacyjnych, jak również dostawców usług. Ważnym elementem jest także dopracowanie systemu gromadzenia i opracowywania danych statystycznych służących do publikacji zarówno warszawskiego jak i ogólnopolskiego raportu przedstawiającego wielkość przemysłu spotkań.
Wierzymy, że podpisanie Porozumienia ułatwi i ureguluje współpracę między biurami oraz zacieśni relacje prowadzące do wspólnych działań promocyjnych.