en
en
Kontakt

VI edycja Konferencji Skutecznego Eventu w Przemyśle Spotkań pod patronatem POT

W warszawskim centrum targowo-kongresowym Global Expo trwa VI edycja Konferencji Skutecznego Eventu w Przemyśle Spotkań – Event Biznes. Patronat nad wydarzeniem objął prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a konferencję otworzyła Teresa Buczak, dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu. 

eventbiznes-glowne.jpg

Centrum targowo-kongresowe Global Expo gości VI edycję konferencji Skutecznego Eventu w Przemyśle Spotkań. Tegoroczne wydarzenie jest w pełni poświęcone tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Organizatorzy podkreślają, że celem wydarzenia jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji, służącymi budowaniu marki. 

Konferencja Skutecznego Eventu w Przemyśle Spotkań została otworzona przez Teresę Buczak, dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej. 

– Polska Organizacja Turystyczna dostrzega ogromny potencjał sektora branży spotkań, także potencjał promocyjny. I nie tylko ze względu na jego znaczenie ekonomiczne, ale przede wszystkim ze względu na potencjał jaki ta branża ma w budowaniu pożądanego wizerunku Polski – Polski nowoczesnej – mówiła w przemówieniu Teresa Buczak. – Wszystkie dane pokazują, że dzięki dynamicznemu rozwojowi branży i rosnącej liczbie przyciąganych do naszego kraju międzynarodowych kongresów i konferencji, pozycja Polski we wszystkich rankingach systematycznie rośnie. Dzieje się tak dlatego, że branża jest bardzo profesjonalna i organizuje eventy na bardzo wysokim poziomie – dodawała dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu POT.

Uczestnicy konferencji wysłuchali wystąpień ekspertów z Polski i zza granicy. Wśród nich m.in. dr. Jamesa Morgana z Westminster University, który mówił o narzędziach technologicznych, angażujących uczestników wydarzenia. W części konferencyjnej głos zabrał również Drossos Drossos, Global Consultant od Experiential Marketing. W swoim wystąpieniu skupił się na sposobach globalnych marek, wykorzystujących doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coca Coli, Japan Tobacco, L'Oreal oraz Shell.

W drugiej części wydarzenia, uczestnicy wezmą udział w szkoleniach z różnych obszarów, związanych z branżą spotkań. Wśród nich m.in. dotyczących mediów społecznościowych, bezpieczeństwa, wykorzystywaniu utworów na eventach, a także techniki eventowej.

Organizatorem VI edycji konferencji Skutecznego Eventu w Przemyśle Spotkań jest Stowarzyszenie Branży Eventowej - SBE. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Do góry