Udana premiera Destination Poland
W czasie pandemii Covid-19 Polska Organizacja Turystyczna, z działającym w jej strukturach Poland Convention Bureau, prowadzi zwiększone działania promocyjne on-line, skierowane do przedstawicieli branży spotkań, mające na celu potrzymanie popytu na Polskę oraz budowę zaufania wśród planistów spotkań i wydarzeń.
Destination Poland to nowe narzędzie dedykowane promocji Polski i kolejne rozwiązanie, po katalogu Poland Online Site Inspection i autocertyfikacji Bezpieczny Obiekt MICE, skierowane do branży MICE. Jest odpowiedzią na coraz większą popularność oferty polskich produktów incentive zarówno wśród członków SITE w kraju i zagranicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce.
Destination Poland powstało w oparciu o stronę internetową SITE Poland, w wersji polskiej i angielskiej. Opiera się na ofercie miejskich i regionalnych convention bureaux oraz zasobach, wiedzy i doświadczeniu Poland Convention Bureau POT i SITE Poland. Oprócz praktycznych wiadomości, zawiera informacje o atrakcjach w Polsce oraz propozycje programów incentive, a także kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych.
Dzięki aktywnie trwającej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi, w tym miejskimi i regionalnymi convention bureaux, strona jest sukcesywnie uzupełniana, a jej treści rozszerzane. W najbliższym czasie w kanałach społecznościowych PCB POT ukażą się cykliczne artykuły poświęcone walorom Polski prezentowanym na stronie Destination Poland oraz w katalogu Poland Online Site Inspection.
Informacje o projektach i ważnych działaniach PCB POT są wysyłane na bieżąco do mediów branżowych. W ostatnim czasie materiały poświęcone Destination Poland ukazały się w wielu krajowych i zagranicznych kanałach internetowych oraz portalach Zagranicznych Ośrodków POT. Poniżej udostępniamy linki do artykułów, zachęcając do lektury.