#TylkoRazem – podsumowanie warszawskiej akcji
Pierwsza połowa grudnia w warszawskich (i nie tylko) mediach społecznościowych przebiegła pod hasłem #TylkoRazem. W kampanii mającej charakter dialogu, realizowanej w mediach społecznościowych uczestniczyli członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Posty oznaczone #TylkoRazem zachęcają do korzystania z nowych ofert restauracji, muzeów czy hoteli, dostosowanych do nowego reżimu sanitarnego.
- #TylkoRazem uda nam się odbudować turystyczny rynek Warszawy. Tylko przy wzajemnej trosce i wsparciu uda nam się zachować strukturę, do której przywykli i mieszkańcy, i goście odwiedzający nasze miasto. Tylko razem można będzie myśleć o budowaniu nowej, jeszcze lepszej, konkurencyjnej pozycji Warszawy. Mijający rok 2020 jest bez wątpienia jednym z najtrudniejszych okresów w jakim przyszło funkcjonować nam wszystkim – zarówno na poziomie czysto ludzkim, jak i społecznym czy gospodarczym. Przez ostatnie 9 miesięcy Warszawska Organizacja Turystyczna włożyła niezwykle wiele wysiłku w różnego rodzaju działania, których celem było udzielenie wsparcia zrzeszonym w naszym stowarzyszeniu przedsiębiorcom: dzieliliśmy się bieżącą wiedzą i informacjami dotyczącymi rządowych i miejskich programów pomocowych, aktywnie lobbowaliśmy na rzecz ich rozszerzenia i włączenia do nich kolejnych, pomijanych grup sektorowych, organizowaliśmy oraz braliśmy udział w wielu spotkaniach konsultacyjnych, a także – w miarę możliwości – podejmowaliśmy indywidualne interwencje w sprawie tych przedstawicieli warszawskiego życia turystycznego i kulturalnego, którzy byli najbardziej poszkodowani. Nie pomijaliśmy nikogo wierząc, że turystyka, szczególnie ta w dużych, turystycznych miastach, jest zespołem wielu naczyń połączonych, a do jej sprawnego funkcjonowania potrzebni są wszyscy jej interesariusze i beneficjenci. I z nimi będziemy dalej współpracować w nowym 2021 roku – deklarują przedstawiciele WOT i organizatorzy akcji #TylkoRazem.
Zadaniem członków WOT w ramach akcji #TylkoRazem było zrobienie zdjęcia lub nagrania wideo, a następnie przygotowanie wpisu na Facebook z opisem miejsca, atrakcji czy obiektu z aktualnej oferty. Nowa oferta jest odpowiedzią na nowe oczekiwania dopasowane do aktualnej sytuacji związanej z pandemią Covid-19.
WOT zrzesza podmioty działające w szeroko pojętej branży turystycznej w Warszawie (organizatorów turystyki, agencje eventowe, hotele, obiekty konferencyjne, instytucje kultury, restauracje). Jednym z najważniejszych zadań Stowarzyszenia jest wspieranie promocji Warszawy jako destynacji turystycznej oraz biznesowo-konferencyjnej poprzez tworzenie produktów turystycznych we współpracy z Członkami Stowarzyszenia. W ramach WOT funkcjonuje dział Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za pozyskiwanie do Warszawy międzynarodowych kongresów i konferencji.
Więcej o kampanii: wot.waw.pl/project/tylkorazem