Tour Hebdo - czyli Polska by Kate we Francji
który w dużej części poświęcony jest przemysłowi spotkań. Celem wizyty była prezentacja Warszawy, jej atrakcji turystycznych oraz zaplecza konferencyjnego na potrzeby publikacji w stałej rubryce „Regard sur la ville” (spojrzenie na miasto) reportażu o Warszawie.
W trakcie wizyty, dziennikarka odwiedziła hotele, zarówno te skierowane do turysty indywidualnego, jak i biznesowego. Najważniejszymi pokazanymi obiektami były najnowsze inwestycje takie jak Sound Garden Hotel czy Muzeum Historii Żydów Polskich. Nie zabrakło ekskluzywnych obiektów konferencyjnych jak hotel Intercontinental, Pure Sky Club czy Stadion Narodowy oraz głównych atrakcji turystycznych jak Muzeum Powstania Narodowego, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Chopina, Pałac Kultury i Nauki i wiele innych.
Wizyta studyjna dla tygodnika Tour Hebdo została zorganizowana przy współpracy z Polskim Ośrodkiem Informacji Turystycznej w Paryżu oraz Warsaw Convention Bureau.
Tygodnik Tour Hebdo wychodzi w nakładzie 5000 egzemplarzy i jest źródłem informacji dla agentów podróży i touroperatorów oraz turystów indywidualnych. Nowa koncepcja tygodnika nacisk kładzie na informacje dla klienta biznesowego. Dossier to ma na celu przekazanie zasadniczych informacji na temat tego co warto zwiedzić oraz jakie nowości odkryć, aby zapewnić jak nejlepszy serwis usług zarówno dla turystów jak i klientów biznesowych zainteresowanych pobytem w Warszawie. Dossier o Warszawie znajdzie także echo na portalu internetowym tygodnika (200 000 odsłon miesięcznie) i w newsletterze (25 000 kontaktow).