en
en
Kontakt

Targi IMEX zakończone

Convention Bureau of Poland Polskiej Organizacji Turystycznej było gospodarzem stoiska narodowego Polski, na którym gościli: miejskie Convention Bureaux z Gdańska, Katowic, Krakowa i Warszawy, Fundacja Warsaw Destination Alliance, Mazurkas Travel, Super tour DMC,  Pałac Kultury i Nauki oraz sieć hoteli Starwood w Polsce. 
Na stoisku narodowym Polski codziennie odbywały się spotkania biznesowe prowadzone według indywidualnych  grafików podwystawców, jak również prezentacje dla 12 grup Hosted Buyers liczących od 10 do 20 osób.

Jedna część stoiska narodowego poświęcona była projektowi IMEX Challenge Poland 2010, który umożliwia profesjonalistom związanym z przemysłem spotkań (zarówno planistom jak i dostawcom) wsparcie lokalnej społeczności poprzez bezpośrednie zaangażowanie ochotników. We wrześniu tego roku przedstawiciele światowej branży spotkań przyjadą do Warszawy by wspólnie zmodernizować plac zabaw dla wychowanków Rodzinnego Domu Dziecka w Wesołej jak również ufundować dla nich stypendia edukacyjne. Jesteśmy dumni z faktu, że I edycja projektu rozpoczyna się w Polsce. IMEX Challenge będzie realizowany co 2 lata, za każdym razem w innym miejscu na świecie. 25.05.2010 na stoisku Polski odbył się integracyjny koktajl dla uczestników projektu IMEX Challenge Poland 2010, po którym wszyscy udali się na konferencję prasową poświęconą temu projektowi.

Tego samego dnia na naszym stoisku gościliśmy również polityków z Gdańska, Katowic, Szczecina i Warszawy, którzy uczestniczyli w Forum Polityków podczas targów IMEX.

Stoisko Polski było również miejscem wręczenia certyfikatów Destination Pro potwierdzających  kwalifikacje w zakresie szeroko pojętej promocji i sprzedaży destynacji. Certyfikat uzyskuje się po ukończeniu 2 kursów z zakresu marketingu destynacji: „Destination Sales Training I i II” prowadzony przez Destination Marketing Association International (DMAI) i „Summer School” organizowany przez European Cities Marketing. 26.05.2010 4 osoby z Polski odebrały swoje certyfikaty Destination Pro: Magda Hołowińska z Warsaw Convention Bureau oraz Aneta Książek, Karolina Gajewska i Krzysztof Celuch z Convention Bureau of Poland.

II dzień targów zakończył się spotkaniem z członkami globalnej społeczności MPI, podczas „Happy Hours” na które zaproszenie wystosowało MPI Poland Club.

Warto odnotować, że 2 studentów z Polski, uczestniczących w kwietniowej konferencji IMEX-MPI Future Leaders Forum Warsaw dostało się do ścisłej czwórki osób biorących udział w konkursie IMEX University Challenge. Laureatką konkursu została studentka z USA, ale 2 osobowa reprezentacja Polski  w ostatnim etapie zmagań to już duże osiągnięcie młodych liderów branży spotkań.

Oficjalne raporty IMEX podają, że na tegorocznych targach IMEX zaprezentowało się ponad 160 krajów, z czego 62 wystawców powiększyło swoje stoiska wystawiennicze w porównaniu z rokiem 2009, a 30 po raz pierwszy wzięło udział w targach. IMEX gościł 3800 "kupców" reprezentujących ponad 60 różnych rynków, którzy odbyli 57.000 spotkań z wystawcami. 9000 osób uczestniczyło w targach w charakterze odwiedzających.

Poza stoiskiem narodowym,  Polskę reprezentowali również przedstawiciele:
  • sieci biur Liberty Incentives & Congresses;
  • sieci biur Via Hansa DMC & PCO;
  • sieci hoteli Vienna International Hotels & Resorts ( Andel’s Hotel  Łódź,  Andel’s Hotel  Kraków oraz Jan III Sobieski  Warszawa);
  • sieci hoteli Hilton (Hilton Gdańsk i Hilton Warsaw Hotel & Convention Center);
  • sieci hoteli NH Hotels Germany & Poland;
  • hotelu Warsaw Marriott;
  • Meetings Management;
  • Poznań Congress Center wraz z Poznań Convention Bureau;
  • Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.
IMEX2010_3  IMEX2010_5  IMEX2010_7
IMEX2010_11  IMEX2010_8  IMEX2010_4
IMEX2010_9  IMEX2010_10  IMEX2010_2
Do góry