Targi IMEX 2023 we Frankfurcie już za tydzień
Biuro Spotkań i Wydarzeń POT jest organizatorem polskiego stoiska na targach IMEX we Frankfurcie nad Menem. Targi odbędą się od 23 do 25 maja pod hasłem Human Nature. Na narodowym stoisku swoje oferty zaprezentuje rekordowa liczba polskich wystawców. Jednymi z przebojów tegorocznej edycji mają być Muzyczne Poranki i Muzyczne Happy Hour.
IMEX we Frankfurcie nad Menem to targi podczas, których ponad 3000 osób zajmujących się planowaniem oraz organizacją wydarzeń spotyka się z ponad 2500 dostawcami z każdego zakątka świata.
Polska at IMEX Frankfurt 2023
Na stronie IMEX można dokonywać rezerwacji spotkań z polskimi partnerami biznesowymi. Kliknij i umów spotkania - Polska na IMEX kliknij.
Poland Convention Bureau POT wspólnie z Zagranicznym Ośrodkiem POT w Berlinie wspiera polskich partnerów przemysłu spotkań. W tym roku swoje oferty biznesowe na stoisku narodowym zaprezentują:
- Centrum Kongresowe ICE Kraków
- Creative Poland
- DMC Poland
- G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego
- Gdańsk Convention Bureau
- Furnel Travel International
- Kraków Convention Bureau
- Polskie Linie Lotnicze LOT
- Lubelskie Centrum Konferencyjne
- Łódź Convention Bureau
- Marriott International – Polish National Sales Office
- Mazurkas DMC Poland
- Poznań Convention Bureau
- Grupa MTP - Poznań Congress Center
- Silesia Convention Bureau
- Tarifa Corporate Events
- Travel Projekt DMC
- Warsaw Convention Bureau
Naukowcy przyrównują umysł ludzki do pustej kartki, która wypełnia się poprzez doświadczenia nabyte w życiu. W tym roku na targach IMEX stawiamy mocno na marketing sensoryczny, chcemy w dobry sposób wpływać na podświadomość kupujących i wizytujących, tworzyć wspólnie z naszymi gośćmi pozytywne doświadczenia oraz emocje. Marketing sensoryczny angażuje zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku, dlatego określany jest również mianem marketingu zmysłów lub marketingu 5 zmysłów. – mówi Aneta Książek, kierownik Biura Spotkań i Wydarzeń POT.
Zaczniemy od audiomarketingu, ponieważ badania dowodzą, że zmiana nastroju aż w 65 proc. zależy od dźwięków. W naszym przypadku będą to Muzyczne Poranki (prezentowane w targowym atrium Messe Frankfurt, w którym znajdziemy inne promocyjne akcenty) oraz specjalnie napisana piosenka promocyjna podkreślająca atuty oraz zapraszająca klientów do rozmów biznesowych. Naszymi muzycznym ambasadorami będą Basia Giewont - polska wokalistka, aktorka teatralna i musicalowa oraz Brian Allan - mieszkający 18 lat w Polsce szkocki muzyk i przedsiębiorca. – dodaje Aneta Książek.
Równie ważnym nośnikiem budowy zaufania jest zapach i smak (nie na darmo się mówi „przez żołądek do serca”). Tegoroczną nowością na polskim stoisku będzie zatem profesjonalny bar kawowy z aromatyczną i energetyczną kawą oraz lokalne polskie produkty premium. Te ostatnie zostaną również zaprezentowane podczas Happy Hour, która tradycyjnie odbędzie się drugiego dnia targów. Serdecznie zapraszamy.
Polskie stoisko znajduje się w Hali 8 i oznaczone jest numerem G440. Na stoisku prezentowane będzie również zagraniczne wydanie magazynu THINK MICE.
Ludzka Natura - temat przewodni targów IMEX23 we Frankfurcie
Tematem przewodnim tegorocznych targów IMEX we Frankfurcie będzie Ludzka Natura (Human Nature).
Program edukacyjny IMEX 2023 będzie bogaty w sesje mające na celu pokazanie, jak projektować spotkania i wydarzenia, które wydobywają to, co najlepsze w ludzkiej naturze, niezależnie od tego, czy jest to kreatywność, uczciwość, integracja czy zmiana zachowań. Organizatorzy i zaproszeni eksperci podczas prezentacji i paneli dyskusyjnych podejmą zagadnienia: jak przełamać nieprzydatne nawyki; moc współczucia i celu w dzisiejszym biznesie oraz jak zarządzać zdrowiem psychicznym własnym i swoich pracowników, jednocześnie osiągając optymalne wyniki.
Mam nadzieję, że temat przewodni wydarzenia pozwoli skupić się nam na tym, co dobre, konstruktywne w byciu człowiekiem; dowiemy się o naszym pozytywnym potencjale i zdolności do zmian, adaptacji i rozwoju. Krótko mówiąc, myślę, że jest to przypomnienie dla nas wszystkich, aby wybrać nadzieję, a nie strach – mówi Carina Bauer, CEO IMEX Group. Nasza branża opiera się na tworzeniu i utrzymywaniu relacji międzyludzkich, które napędzają wzrost, dlatego mamy niesamowitą okazję i odpowiedzialność za wspieranie pozytywnych relacji między ludźmi z całego świata.
Jeśli chodzi o naszych wystawców podczas targów IMEX Frankfurt 2023, spodziewamy się, że odwiedzający Messe Frankturt dowiedzą się więcej o ich lokalnych społecznościach, dziedzictwie i tradycjach, a także o ich kuchni narodowej, sztuce i kulturze. - dodaje Carina Bauer.
Osadzone w programie targów zagadnienia związane z naturą ludzką mają przynieść wyjątkową perspektywę technologii i innowacji, trendom i badaniom, ludziom i planecie, praktykom biznesowym, projektowaniu doświadczeń i marketingowi wydarzeń.
IMEX to jedne z największych międzynarodowych targów biznesowych, które odbywają się corocznie we Frankfurcie nad Menem w Niemczech. Targi te skupiają się głównie na branży związanej z organizacją i realizacją wydarzeń biznesowych, takich jak konferencje, spotkania, targi, podróże motywacyjne i inne eventy. W trakcie IMEX prezentowane są najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy w organizacji tego typu wydarzeń, a także oferty hoteli, centrów konferencyjnych i innych usługodawców związanych z branżą eventową. Targi IMEX przyciągają tysiące specjalistów z całego świata i stanowią doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz pozyskania inspiracji i wiedzy na temat organizacji wydarzeń.
Zobacz również piosenka na IMEX - Let`s Talk Business.
#IMEX23 #PolandCVB @PolandCVB
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/polandcvb
- Twitter: https://twitter.com/PolandCvB
Photo: IMEX, POTPCB