Sukces Warsaw Kick-Off 2021
Wirtualny fam trip w Warszawie zgromadził przed ekranami ponad 160 oglądających, głównie z Europy, ale również z Meksyku i Stanów Zjednoczonych. Wydarzenie zostało przeprowadzone w formie streamingu live dla zaproszonych gości – meeting plannerów ze stowarzyszeń, firm i organizacji, jak również przedstawicieli zagranicznych agencji eventowych i biur incentive.
Warsaw Kick-Off 2021 to inicjatywa Warsaw Convention Bureau, Mazurkas DMC Poland (posiadających certyfikat rekomendacji POT PCB) i Brill AV Media. 2 marca 2021, w studiu Brill AV Media, organizatorzy wspólnie opowiedzieli o interesujących miejscach w mieście oraz atrakcjach zapewnianych przez lokalnych partnerów. Do projektu zostali zaproszeni także członkowie Warszawskiej Organizacji Turystycznej – Elektrownia Powiśle, Muzeum Polskiej Wódki, Restauracja Belvedere, Muzeum Życia w PRL oraz nowo otwarty kompleks hotelowo-konferencyjny i pierwszy w Polsce hotel pod tą marką – Crowne Plaza Warsaw – The Hub.
Głównym celem tych działań jest zwiększenie przyszłego zainteresowania Warszawą w kontekście organizacji eventów po odblokowaniu branży oraz budowanie wizerunku miasta jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji dla tego typy projektów.
- "Ten projekt pokazuje, że synergia działań wśród członków naszej organizacji może prowadzić do wielu pozytywnych efektów. Nasza lokalna branża pomimo obecnej sytuacji jest niesamowicie kreatywna i przedsiębiorcza. Cieszy nas duża liczba oglądających i ich aktywność w trakcie streamingu – żywy dowód na zainteresowanie naszym miastem i jego ofertą wśród zagranicznych organizatorów spotkań. Warszawa bardzo korzysta z faktu, że może pochwalić się zarówno nowymi inwestycjami, jak i unikatowymi, historycznymi miejscami" – podkreśla Marek Skowerski, Senior Manager – Corporate Meetings & Events w Warsaw Convention Bureau Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
- "Jesteśmy pewni, że podróże i spotkania powrócą, dlatego tak ważne są tego typu wspólne przedsięwzięcia, informujące klientów nie tylko o bieżącej sytuacji, ale przede wszystkim o nowych możliwościach i zasobach destynacji, o ciekawych produktach i o partnerach, którzy tu na nich czekają oraz o kondycji i projektach takich podmiotów, jak nasza firma" – mówi Marta Kicler, Business Development Director, Mazurkas DMC Poland.
- "Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tym projekcie i zaprezentować część możliwości, jakie niesie za sobą świat wydarzeń online. Rok 2020 uświadomił nam, jak ważne są kontakty międzyludzkie, możliwość podróżowania i spotykania się, dlatego nie możemy doczekać się realizacji eventów live" – komentuje Marcin Wójcicki, Director of Sales, Brill AV Media.
Źródło: Warsaw Convention Bureau