en
en
Kontakt

Sukces Polski na IMEX Frankfurt 2023: Muzyka i biznesowe spotkania

Podczas tegorocznych targów IMEX Poland Convention Bureau wykorzystał siłę marketingu sensorycznego, aby stworzyć pozytywne emocje wśród swoich gości. W tym roku polskie stoisko mogło pochwalić się rekordową liczbą 18 wystawców, z których każdy prezentował wyjątkowe produkty i usługi. Targi turystyki biznesowej we Frankfurcie były miejscem setek zaplanowanych spotkań na polskim stoisku narodowym.

IMEX FRANKFURT MESSE GALLERIA HALL 8 trade show events POLAND CONVENTION BUREAU Polish Tourism Organisation

Spotkajmy się na stoisku!

W tym roku Polska wystawiła stoisko o powierzchni 90 m2 ze strefą do rozmów i networkingu. Sąsiadowało ono ze stoiskiem ICCA, co przywołało wiele wspomnień z 61. Kongresu ICCA w Krakowie.

- Jako osoba, która jest aktywnym uczestnikiem targów IMEX od wielu lat, mogę śmiało powiedzieć, że moje doświadczenia i spostrzeżenia od 2004 roku są bezcenne. Jednak ten rok ma dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ jestem przepełniony szczęściem i dumą z niezwykłych osiągnięć zespołu Poland Convention Bureau we współpracy z profesjonalistami z branży. Nasze wspólne wysiłki, począwszy od tworzenia porywających wrażeń muzycznych po skrupulatne zarządzanie każdym szczegółem naszego stoiska, zaowocowały niezrównanym poczuciem spełnienia. Byliśmy świadkami wielu pozytywnych opinii ze strony odwiedzających - mówi Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.

IMEX FRANKFURT MESSE Polska Organizacja Turystyczna na targach polandcvb

Polska jest znana ze swojej gościnności, dlatego na stoisku zaserwowano 10 pysznych sękaczy prosto z Podlasia oraz wiele słodkości premium i lokalnych produktów. Aromatyczny zapach kawy był wyczuwalny w promieniu wielu metrów.

Wszystko to złożyło się na doskonałą atmosferę do prowadzenia rozmów biznesowych. Polscy partnerzy przeprowadzili na stoisku ponad 300 oficjalnie zaplanowanych spotkań biznesowych. Co więcej, liczne nieoficjalne spotkania odbywały się na w różnych przestrzeniach Messe Frankfurt oraz podczas dodatkowych wydarzeń, zwiększając możliwości networkingowe i poszerzając perspektywy współpracy.

- W ciągu dwóch dni dedykowany zespół Poland Convention Bureau z sukcesem przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych - mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau. - Na szczególną uwagę zasługuje żywe zainteresowanie ze strony przedstawicieli USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na wiele dużych inwestycji amerykańskich firm IT w naszym kraju - lidera Europy Środkowej. Stanowi to niezwykłą szansę dla rozwoju eventów, podróży motywacyjnych, rezerwacji hotelowych i unikalnych usług w ramach polskiej branży MICE - dodaje.

Let`s Talk Business!

W tym roku na targach IMEX zespół Poland Convention Bureau mocno skupił się na marketingu sensorycznym. Poprzez wydarzenia muzyczne na stoisku i poza nim nawiązano do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX jakim była Ludzka Natura (Human Nature). Muzyka jest uniwersalnym językiem, który przekracza bariery i łączy ludzi na poziomie emocjonalnym. Ma moc wywoływania szerokiej gamy emocji, wyrażania indywidualnych i zbiorowych doświadczeń oraz wzmacniania poczucia wspólnoty.

Każdy dzień rozpoczynał się wydarzeniem o nazwie Musical Mornings, zlokalizowanym w tętniącej życiem Galerii pomiędzy Halą 8 i Halą 9. Nie sposób było go nie zauważyć, a przede wszystkim nie usłyszeć. Urzekające melodie i zniewalający głos Basi Giewont odbijały się echem w przestrzeni, przyciągając uwagę wszystkich przechodzących obok. Atmosfera była niezwykła, gdy uczestnicy udawali się do swoich stoisk, a wielu zatrzymywało się, aby cieszyć się występami Basi i uchwycić je na wideo, aby później ponownie przeżyć muzyczną magię.

Na zakończenie drugiego dnia targów Musical Happy Hour na polskim stoisku przyciągnął wielu uczestników chcących spróbować polskich przysmaków i posłuchać na żywo piosenki napisanej specjalnie na tę okazję przez Briana Allana - "Let`s Talk Business". Uczestnicy włączyli się do wspólnego śpiewania i co wywołało wiele pozytywnych emocji wśród gości oraz wystawców Messe Frankfurt. To było Happy Hour zacieśniania relacji międzyludzkich i biznesowych na polskim stoisku narodowym.

Łącznie Polska zapewniła 5 godzin muzyki na żywo (Galleria i Hala 9) oraz 1 Musical Happy Hour na polskim stoisku G440 (Hala 8)

Kliknij poniżej, aby obejrzeć naszą galerię zdjęć z targów IMEX we Frankfurcie.

IMEX Frankfurt 2023

Polska na IMEX Frankfurt 2023 w liczbach

  • 1 strefa relaksu#PolandCVB w Galerii Messe Frankfurt
  • 1 specjalna piosenka LET'S TALK BUSINESS
  • 1 specjalne wydanie międzynarodowego magazynu Think MICE Magazine
  • 1 dedykowane warsztaty fotografii mobilnej dla organizatorów spotkań #EventprofsLAB   
  • 2 muzycznych ambasadorów: Basia Giewont & Brian Allan   
  • 2 niezawodne hostessy, Karolina i Inga, które zawsze z uśmiechem witały gości i tworzyły gościnną atmosferę   
  • 18 partnerów MICE na stoisku   
  • 25 metrów kwadratowych przyciągających wzrok plakatów promocyjnych w Galerii Messe Frankfurt   
  • 33 posty w mediach społecznościowych - Poland Convention Bureau w Top 10 twórców treści udostępniających posty, zdjęcia i filmy na LinkedIn, Twitterze i Facebooku dla tych, którzy nie mogli uczestniczyć w tegorocznej edycji targów IMEX (Brand24 Report)
  • 40 schodów w Galerii Messe Frankfurt zapraszających do odwiedzenia polskiego stoiska   
  • 44 polskich profesjonalistów reprezentujących convention bureaux, DMC, ITC, PCO, obiekty kongresowe, hotele i linie lotnicze   
  • 311 zaplanowanych oficjalnych spotkań biznesowych   
  • 500 soków tłoczonych, napojów energetycznych i lemoniad autorstwa Ann Lewandowskiej
  • 1000 aromatycznych kaw i herbat od Olle Café

"Come to Poland, the perfect place, To host your event with style and grace"

Polska branża MICE na IMEX Frankfurt 2023

Poland Convention Bureau - profil POlskiej Organizacji Turystycznej na stronie IMEX - KLIK.

W tym roku na stoisku narodowym oferty biznesowe zaprezentowali przedstawiciele:

  1. Centrum Kongresowe ICE Kraków
  2. Creative Poland
  3. DMC Poland
  4. G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego
  5. Gdańsk Convention Bureau
  6. Furnel Travel International
  7. Kraków Convention Bureau
  8. Polskie Linie Lotnicze LOT
  9. Lubelskie Centrum Konferencyjne
  10. Łódź Convention Bureau
  11. Marriott International – Polish National Sales Office
  12. Mazurkas DMC Poland
  13. Poznań Convention Bureau
  14. Grupa MTP - Poznań Congress Center
  15. Silesia Convention Bureau
  16. Tarifa Corporate Events
  17. Travel Projekt DMC
  18. Warsaw Convention Bureau

IMEX Frankfurt Poland eventprofs

Więcej o piosence Let`s Talk Business.

O IMEX

IMEX to jedne z największych międzynarodowych targów branżowych odbywających się corocznie we Frankfurcie nad Menem w Niemczech. Targi koncentrują się głównie na branżach związanych z organizacją i prezentacją wydarzeń biznesowych, takich jak konferencje, spotkania, targi, podróże motywacyjne i inne eventy. Podczas IMEX prezentowane są najnowsze rozwiązania technologiczne i trendy, a także oferty hoteli, centrów konferencyjnych i innych usługodawców związanych z branżą eventową. Targi IMEX przyciągają tysiące specjalistów z całego świata i są doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zdobycia wiedzy i inspiracji na temat organizacji wydarzeń.

#IMEX23 #IMEXFrankfurt #PolandCVB #EventprofsPL

Do góry