en
en
Kontakt

Studenci Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w siedzibie POT: zakończenie roku i sesja Laboratorium Twórców

2B-Studenckie-Kolo-naukowe-Turystyki-Biznesowej-Grupy-Uczelni-Vistula-POT.png

Podczas spotkania w sali konferencyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej studenci mieli okazję obejrzeć premierę filmu podsumowującego rok akademicki. Po projekcji, dr hab. Krzysztof Celuch, MBA – profesor i rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, wręczył certyfikaty i nagrody za osiągnięcia.

2B Turystyka Biznesowa

Nikola Naus, Przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej 2B, członkini programu Young Leaders SITE Polska oraz współorganizatorka wydarzenia powiedziała - Dzisiejsze spotkanie w siedzibie POT nie tylko podsumowało nasze działania i osiągnięcia akademickie, ale także wzmocniło więzi w naszej grupie. "2B Club" stawia przed sobą ambitne cele i z każdym rokiem przyciąga coraz więcej studentów zainteresowanych branżą spotkań, turystyką oraz hotelarstwem. Jesteśmy największą organizacją tego typu w Polsce, aktywnie zaangażowaną w życie branży. Oferując naszym członkom praktyczne możliwości, angażujemy ich w branżowe wydarzenia, bierzemy udział w międzynarodowych konkursach i dajemy realne szanse na poznanie branży od wewnątrz. Wierzę, że członkostwo w "2B Club" to początek drogi do sukcesu.

Nilola Naus

Istotnym elementem spotkania była sesja Laboratorium Twórców dotycząca marketingu internetowego w branży MICE, poprowadzona przez Jarosława Marciuka. W trakcie interaktywnej sesji edukacyjnej uczestnicy dowiedzieli się, jak rozwijać swoją ścieżkę kariery w przemyśle spotkań. Na praktycznych przykładach zaprezentowano, na czym polega praca w narodowym convention bureau oraz jakie działania prowadzi Polska Organizacja Turystyczna w obszarze MICE.

Szczegółowo omówiono także zagadnienia związane z B2B influencer marketingiem. Studenci mieli również okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakich narzędzi można używać w digital marketingu do tworzenia treści, analizowania stron internetowych oraz monitoringu internetu.

Jaroslaw Marciuk Laboratorium Twórców

W ramach projektu Laboratorium Twórców już po raz trzeci współorganizowaliśmy sesję edukacyjną dla młodych osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Tym razem gościliśmy liczną i aktywną grupę studentów ze Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej "2B" . Takie inicjatywy są niezwykle ważne, ponieważ umożliwiają studentom zdobycie praktycznych umiejętności i nawiązanie kontaktów branżowych, co znacznie zwiększa ich szanse na sukces zawodowy. Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau chętnie angażuje się w projekty, które umożliwiają dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze studentami kierunków turystycznych na uczelniach wyższych - powiedział prowadzący zajęcia Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w biurze spotkań i wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.

mentimeter-menti-ai-eventprofslab-polandcvb-vistula.png

Do piątku czekamy na posty na LinkedIn dotyczące poniedziałkowego wydarzenia. Najciekawszy post zostanie nagrodzony konsultacją dotyczącą optymalizacji i planu rozwoju prywatnego profilu na LinkedIn.

a-perfect-post-on-linkedin.png

Na zakończenie wydarzenia nie mogło zabraknąć pamiątkowego grupowego zdjęcia.

Więcej informacji Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula oraz 2B Turystyka Biznesowa - Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej.

Dodatkowe informacje na temat projektu Laboratorium Twórców.

Laboratorium-Tworcow-polandcvb-eventprofslab.png

Fot. Przemysław Marczewski; #2bclub #eventprofsLAB #Polandcvb #EventprofsPL

vistula-school-of-hospitality-polish-tourism-organisation-polandcvb.png

Do góry