Studenci Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w siedzibie POT: zakończenie roku i sesja Laboratorium Twórców
10 czerwca 2024 roku odbyło się wyjątkowe wydarzenie zorganizowane wspólnie ze studentami Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Ponad 30 osób z Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej "2B" zakończyło rok akademicki w siedzibie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT). Spotkanie to było okazją do podsumowania osiągnięć z roku akademickiego 2023/2024 oraz zdobycia nowych umiejętności w ramach projektu edukacyjnego Laboratorium Twórców.
Podczas spotkania w sali konferencyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej studenci mieli okazję obejrzeć premierę filmu podsumowującego rok akademicki. Po projekcji, dr hab. Krzysztof Celuch, MBA – profesor i rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, wręczył certyfikaty i nagrody za osiągnięcia.
Nikola Naus, Przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej 2B, członkini programu Young Leaders SITE Polska oraz współorganizatorka wydarzenia powiedziała - Dzisiejsze spotkanie w siedzibie POT nie tylko podsumowało nasze działania i osiągnięcia akademickie, ale także wzmocniło więzi w naszej grupie. "2B Club" stawia przed sobą ambitne cele i z każdym rokiem przyciąga coraz więcej studentów zainteresowanych branżą spotkań, turystyką oraz hotelarstwem. Jesteśmy największą organizacją tego typu w Polsce, aktywnie zaangażowaną w życie branży. Oferując naszym członkom praktyczne możliwości, angażujemy ich w branżowe wydarzenia, bierzemy udział w międzynarodowych konkursach i dajemy realne szanse na poznanie branży od wewnątrz. Wierzę, że członkostwo w "2B Club" to początek drogi do sukcesu.
Istotnym elementem spotkania była sesja Laboratorium Twórców dotycząca marketingu internetowego w branży MICE, poprowadzona przez Jarosława Marciuka. W trakcie interaktywnej sesji edukacyjnej uczestnicy dowiedzieli się, jak rozwijać swoją ścieżkę kariery w przemyśle spotkań. Na praktycznych przykładach zaprezentowano, na czym polega praca w narodowym convention bureau oraz jakie działania prowadzi Polska Organizacja Turystyczna w obszarze MICE.
Szczegółowo omówiono także zagadnienia związane z B2B influencer marketingiem. Studenci mieli również okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakich narzędzi można używać w digital marketingu do tworzenia treści, analizowania stron internetowych oraz monitoringu internetu.
W ramach projektu Laboratorium Twórców już po raz trzeci współorganizowaliśmy sesję edukacyjną dla młodych osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Tym razem gościliśmy liczną i aktywną grupę studentów ze Studenckiego Koła Naukowego Turystyki Biznesowej "2B" . Takie inicjatywy są niezwykle ważne, ponieważ umożliwiają studentom zdobycie praktycznych umiejętności i nawiązanie kontaktów branżowych, co znacznie zwiększa ich szanse na sukces zawodowy. Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau chętnie angażuje się w projekty, które umożliwiają dzielenie się wiedzą i doświadczeniem ze studentami kierunków turystycznych na uczelniach wyższych - powiedział prowadzący zajęcia Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w biurze spotkań i wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.
Do piątku czekamy na posty na LinkedIn dotyczące poniedziałkowego wydarzenia. Najciekawszy post zostanie nagrodzony konsultacją dotyczącą optymalizacji i planu rozwoju prywatnego profilu na LinkedIn.
Na zakończenie wydarzenia nie mogło zabraknąć pamiątkowego grupowego zdjęcia.
Więcej informacji Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula oraz 2B Turystyka Biznesowa - Studenckie Koło Naukowe Turystyki Biznesowej.
Dodatkowe informacje na temat projektu Laboratorium Twórców.
Fot. Przemysław Marczewski; #2bclub #eventprofsLAB #Polandcvb #EventprofsPL