en
en
Kontakt

Poland Convention Bureau (PCB), od 2002 roku działa w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej i jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.

Jesteśmy pierwszym kontaktem dla wszystkich, poszukujących informacji dotyczących partnerów biznesowych i obiektów konferencyjnych oraz planujących zorganizować kongres stowarzyszenia lub wydarzenie korporacyjne w Polsce.

Naszym priorytetowym celem jest budowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego dla organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Misję tę realizujemy poprzez:

  • udział w międzynarodowych imprezach targowych, który owocuje pozyskiwaniem kolejnych kontaktów biznesowych;
  • realizację podróży studyjnych dla zagranicznych dziennikarzy oraz organizatorów spotkań i wydarzeń biznesowych w tym konferencji, kongresów, premier produktów, podróży motywacyjnych;
  • pozyskiwanie nowych spotkań i wydarzeń biznesowych dla kraju;
  • współpracę z mediami zagranicznymi oraz zamieszczanie artykułów i reklam promujących Polskę jako destynację biznesową w prasie oraz katalogach branżowych;
  • utrzymywanie stałej współpracy z miejskimi convention bureaux w ramach ww. działań;
  • nawiązywanie współpracy z polskimi przedsiębiorcami branży spotkań w ramach programów: Rekomendowany Profesjonalny Organizator Kongresów (Professional Congress Organizer) i Rekomendowany Organizator Podróży Motywacyjnych (Incentive Travel Company);
  • nawiązywanie współpracy z polskim środowiskiem naukowym m.in. w ramach Programu Ambasadorów Kongresów Polskich;
  • utrzymywanie stałej współpracy z międzynarodowymi organizacjami i stowarzyszeniami skupiającymi profesjonalistów związanych z przemysłem spotkań;
  • gromadzenie i opracowanie danych statystycznych nt. spotkań i wydarzeń biznesowych odbywających się w Polsce, zgodnie z zaleceniami międzynarodowych organizacji prowadzących podobne rankingi tj. ICCA – International Congress and Convention Association oraz UIA – Union of International Association.

Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej jest jednym z członków – założycieli Strategicznego Sojuszu Narodowych Europejskich Convention Bureaux (Strategic Alliance of the National Convention Bureaux of Europe). 

Polska Organizacja Turystyczna jest członkiem stowarzyszeń branży spotkań: Union of International Associations i International Congress and Convention Association

LOGOBUIA    icca


 Spółka Kraków5020 operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków

Spółka Kraków5020 operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków

Kraków5020 to spółka miejska, powołana do życia przez prezydenta Krakowa. Funkcjonuje jako Destination Management Organisation (DMO), a jej głównym celem jest budowanie wizerunku miasta, zarządzanie nim i promocja, we współpracy z wieloma podmiotami z różnych dziedzin. Chodzi o zareklamowanie i rozwijanie potencjału stolicy Małopolski, jako miejsca, w którym warto lokować wydarzenia MICE: konferencje, kongresy, targi i eventy z całego świata.
Czytaj więcej
Ruszyła akwizycja zgłoszeń na polskie stoisko na targi IMEX AMERICA 2022

Ruszyła akwizycja zgłoszeń na polskie stoisko na targi IMEX AMERICA 2022

Targi IMEX America w Las Vegas w amerykańskim stanie Nevada to od ponad 10 lat jedno z najważniejszych wydarzeń przemysłu spotkań, które każdego roku gromadzi tysiące uczestników z całego świata. W targach już po raz kolejny wezmą udział również przedstawiciele branży z Polski, którzy już teraz mogą zgłosić chęć partycypacji w Polskim Stoisku Narodowym. Akwizycję zgłoszeń prowadzi Polska Organizacja Turystyczna.
Czytaj więcej
Jak podnieść konkurencyjność podmiotów turystycznych?

Jak podnieść konkurencyjność podmiotów turystycznych?

Certyfikacja uzyskana od autoryzowanego podmiotu to skuteczny element marketingu i narzędzie wspierające przedsiębiorców turystycznych, którzy zmagają się z trudnościami z powodu pandemii, wzrostu kosztów prowadzenia działalności czy skutkami konfliktu w Ukrainie. Certyfikat Dobrych Praktyk Polskiej Organizacji Turystycznej ma pomóc nie tylko w budowaniu dobrych standardów i usług, ale również w podnoszeniu biznesowej konkurencyjności podmiotów działających w sektorze turystycznym.
Czytaj więcej
Do góry