Ruszyła akwizycja zgłoszeń na polskie stoisko na targi IMEX 2023
Targi to jedno z najbardziej uznanych i skutecznych narzędzi komunikacji marketingowej, a targi IMEX to jedna z dwóch najważniejszych w Europie światowych wydarzeń, przeznaczona wyłącznie dla branży przemysłu spotkań, która spotyka się promując swoje produkty, destynacje oraz poszukując nowych partnerów i inspiracji do organizacji spotkań i wydarzeń.
Liczby i dane o targach IMEX we Frankfurcie
W 2022 roku podczas targów IMEX we Frankfurcie było 2373 wystawców ze 150 krajów (85% wystawców na targach IMEX powraca i wystawia się ponownie), a targi odwiedziło 2268 kupujących tzw. hosted buyers z 76 krajów, z czego najwięcej stanowili klienci z krajów:
- USA 15%
- Niemcy 14%
- Wielka Brytania 6,5%
- Brazylia 5%
- Meksyk 4%
- Holandia 4%
- Hiszpania 4%
- Włochy 3,5%
- Francja 3,5%
- Szwajcaria 3%
Charakter działalności hosted buyers:
- przedstawiciel agencji 66%
- niezależny planista 12%
- przedstawiciel korporacji 11,5%
- przedstawiciel stowarzyszenia 10,5%
Polska na targach we Frankfurcie w 2023 roku
Jako narzędzie wsparcia branżowego POT planuje na stacjonarnym stoisku organizowanym na targach IMEX 2023 we Frankfurcie udział 16 Wystawców, w tym 11 modułów/lad oraz 5 stolików dla przedstawicieli:
- miejskich i regionalnych Convention Bureaux
- profesjonalnych organizatorów PCO/DMC
- obiektów kongresowych oraz hotelowych posiadających ofertę dla sektora MICE
Dodatkowe działania PCB POT
Dodatkowe działania promocyjne wzmocnią konkurencyjności Polski na arenie międzynarodowej jako destynacji spotkań, przyczyni się do utrwalanie wizerunku Polski jako kraju przede wszystkim bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym, z nowoczesnym zapleczem infrastrukturalnym oraz profesjonalną i świadomą światowych trendów branżą spotkań.
Kampania realizowana będzie w Messe Frankfurt w atrium tzw. galerii między Halą nr 9, gdzie mieści się przestrzeń dla hosted buyersów, Media Zone oraz strefa edukacyjna na czele z tzw. Inspiration Hub oraz Halą nr 8, gdzie znajdują się stoiska wystawców. Planowane są:
- 2 x banery ścienne w atrium, o wymiarach 4 x 2.2m
- 10 m kw. powierzchni w bocznej części atrium pod organizację porannych koncertów tzw. Musical Mornings (Muzyczne Poranki)
Jak zostać wystawcą na polskim stoisku na IMEX23?
Pierwszym krokiem w celu rejestracji na wydarzenie jest zapoznanie się z dokumentem „Zasady uczestnictwa w Polskich Stoiskach Narodowych” organizowanych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu spotkań z dn. 14 kwietnia 2022 roku oraz wypełnienie wstępnego zgłoszenia.
Na podstawie niniejszego zgłoszenia POT dokona oceny kryteriów udziału wystawcy, a następnie przygotuje odpowiednią umowę udział w targach IMEX 2023.
Podpisane zgłoszenia prosimy odsyłać skanem na adres mailowy: aneta.ksiazek@pot.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do 7.04.2023 do g. 12.00
Wystawca, który nie spełni wymaganych warunków udziału lub nie dostanie się ze względu na brak miejsc zostanie poinformowany o tym fakcie pisemnie, drogą e-mailową.
Szczegóły dotyczące rejestracji na IMEX Frankfurt 2023 znajdują się w załącznikach:
- Zasady uczestnictwa w Polskich Stoiskach Narodowych - plik do pobrania
- Oferta promocyjnego pakietu targowego IMEX Frankfurt 2023 - plik do pobrania
- Formularz zgłoszenia na targi IMEX Frankfurt 2023 - plik do pobrania
#IMEX23 #PolandCVB Fot. Jarosław Marciuk