en
en
Kontakt

Rola Convention Bureau a Światowe Trendy

wideoczat(3_12).jpg

Firmy i organizacje zajmujące się marketingiem miejsc, już dzisiaj myślą o przyszłości i szukają innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Narzędzia do tej pory stosowane nie sprawdzają się. Sytuacja kryzysowa wymusza spojrzenie na sprawy inaczej, budzi też kreatywność i stymuluje wyobraźnię. Convention Bureau zawsze było pierwszym kontaktem dla organizatorów wydarzeń biznesowych w danej destynacji. Główną rolą natomiast biura była promocja miasta, regionu czy kraju na arenie międzynarodowej w celu zachęcenia międzynarodowych organizacji do lokowania tam swoich wydarzeń. Jak dzisiaj, kiedy tych wydarzeń faktycznie nie ma, zmieniła się rola biur? Jakie trendy kształtują branżę spotkań i jaki mają wpływ na działalność Convention Bureau? Czy obecnie, kiedy firmy walczą o przetrwanie, jest szansa na to, żeby odbudować nasz sektor zgodnie ze światowym trendem „sustainability”, czyli w duchu zrównoważonego rozwoju?

Nasi eksperci:
Rafał Szlachta - prezes Polskiej Organizacji Turystycznej - polski dyplomata, biznesmen i międzynarodowy działacz na rzecz sportu i turystyki. Od stycznia 2020 roku pełnił funkcję dyrektora Departamentu Turystyki w ministerstwach odpowiadających za gospodarkę. Był odpowiedzialny za wyznaczanie kierunków i nadawanie priorytetów działań departamentu, jak również sprawował nadzór nad realizacją zadań z zakresu promocji turystyki na rynku krajowym i zagranicznym. Współtworzył instrumenty pomocowe dla branży dotkniętej skutkami Covid-19. Rafał Szlachta ma wieloletnie doświadczenie, które zdobywał pełniąc funkcje m.in. prezesa Polskiego Związku Muaythai, wiceprezydenta Światowej Federacji Muaythai IFMA oraz sekretarza generalnego Europejskiej Federacji Muaythai (EMF). Podczas pełnienia tych funkcji kierował projektami międzynarodowymi oraz zarządzał dużym zespołem. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku turystyka i rekreacja. Ukończył również Studium Administracji Terytorialnej i Rządowej z zakresu administracji państwowej i terytorialnej. W 2019 roku rozpoczął rozprawę doktorską na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania.

Jan Lichota - pracownik biura promocji turystycznej Regionu Brukseli w Belgii – visit.brussels. W latach 2016-2020 kierownik biura ds. stowarzyszeń międzynarodowych, działem zajmującym się promocją Brukseli dla stowarzyszeń, partnerstwami strategicznymi, organizacją European Association Summit oraz innymi wydarzeniami w mieście i zagranicą. Od jesieni 2020 roku w dziale prasowym odpowiedzialny za komunikację w dziedzinie turystyki biznesowej (stowarzyszenia międzynarodowe, sektor MICE). Wcześniej, przez 12 lat odpowiedzialny za dziedziny prawne i gospodarcze w europejskim stowarzyszeniu browarów „The Brewers of Europe”. Absolwent wydziału prawa Uniwersytetu Complutense w Madrycie, oraz studiów z kulturoznastwa oraz z zarządzania w Liege i Brukseli. Doktorant na uniwersytecie UNED w Hiszpanii (temat w dziedzinie Smart Tourism). Wykładowca z dziedziny geografii ekonomicznej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu (studia podyplomowe „Technologia piwowarstwa”). Członek, między innymi, stowarzyszeń branżowych - MPI Belgium, PCMA - oraz naukowych AECIT - Hiszpańskie Stowarzyszenie Ekspertów Naukowych w Turystyce. Regularne publikacje w czasopiśmie „Piwowar” oraz w prasie branżowej.

Wideoczat z naszymi gośćmi poprowadzi redaktor magazynu Think MICE Michał Kalarus. Spotkanie będzie transmitowane LIVE na profilu SKKP na facebooku.

Wideoczat jest trzecim spotkaniem, organizowanym przez SKKP Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce w ramach projektu „Okiem Eksperta”. Nagrania z poprzednich Wideoczatów są dostępne także na facbooku.

Zapraszamy!

Do góry