en
en
Kontakt

Relacja z wydarzenia Let’s Meet – Gdańsk i Sopot Summer Edition 2024

W dniach 19-21 sierpnia w Gdańsku i Sopocie odbyła się kolejna, letnia edycja spotkania z cyklu Let’s Meet. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. hosted buyersi z Wielkiej Brytanii, Czech, Niemiec oraz Francji. Polska Organizacja Turystyczna - Poland Convention Bureau była partnerem wydarzenia zorganizowanego w wojewodztwie pomorskim w latem 2024 roku.

lets-meet-gdansk-convention-meeting-planners.jpg

Let’s Meet to inicjatywa Gdańskiej Organizacji Turystycznej oraz Gdansk Convention Bureau, mająca na celu ułatwienie nawiązywania kontaktów pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami z branży turystycznej a zagranicznymi hosted buyersami, wśród których dominują organizatorzy wyjazdów MICE oraz korporacyjni meeting plannerzy. Nowa formuła wydarzenia polega na zastąpieniu standardowych spotkań przy stolikach serią wizyt studyjnych. Taka forma nie tylko jest bardziej atrakcyjna, ale także umożliwia pełniejsze zapoznanie się z ofertą i doświadczenie jej na żywo.

- Za nami już dwie edycje Let’s Meet w nowej formule. Z nieukrywaną satysfakcją obserwujemy duże zainteresowanie udziałem w tym wydarzeniu. W ten sposób realizujemy jedno z naszych podstawowych zadań – wspieramy lokalną branżę turystyczną i promujemy Gdańsk jako doskonałe miejsce na spotkania, konferencje, warsztaty i inne wydarzenia – powiedział Łukasz Wysocki, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

- Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako lider w tej części świata, oferując unikalne połączenie nowoczesnej infrastruktury z bogactwem kulturowym. Wydarzenia takie jak 'Let’s Meet' podkreślają zdolność naszego kraju do przyciągania międzynarodowych organizatorów wydarzeń i ukazują wyjątkowe atuty miast takich jak Gdańsk i Sopot. Gdańsk zyskuje na znaczeniu jako konkurencyjna destynacja MICE, co znajduje swoje odzwierciedlenie w najnowszych rankingach ICCA. Ten dynamiczny rozwój potwierdza nasze wspólne strategiczne działania promujące miasto jako atrakcyjną lokalizację na globalne spotkania i wydarzenia, łączącą wysokiej jakości infrastrukturę z unikalnym lokalnym charakterem - powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau.

Dzięki idealnemu położeniu nad Morzem Bałtyckim, Gdańsk i Sopot stanowią wyjątkową propozycję na rynku MICE. Połączenie nowoczesnych obiektów, malowniczych nadmorskich pejzaży oraz szerokiej gamy aktywności wodnych sprawia, że te destynacje wyróżniają się jako atrakcyjne i wszechstronne miejsca na organizację spotkań i wydarzeń.

Spotkania

Goście mieli okazję poznać nie tylko największe atrakcje turystyczne Gdańska i Sopotu, ale również odwiedzić trójmiejskie hotele oraz miejsca oferujące interesujące przestrzenie do organizacji wydarzeń.

Na początku wydarzenia uczestnicy zapoznali się z ofertą dwóch hoteli sieci Radisson w Gdańsku – Radisson Blu Hotel Gdańsk na Długim Targu oraz Radisson Hotel & Suites Gdańsk na Wyspie Spichrzów. Radisson Blu Hotel Gdańsk dysponuje 5 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 1 000 m², mogącymi pomieścić do 200 osób. Radisson Hotel & Suites Gdańsk wyróżnia się nowoczesnymi salami konferencyjnymi z widokiem na Motławę oraz luksusowymi apartamentami. Integrację grupy umożliwiła dedykowana gra hotelowa, w której uczestnicy mieli okazję zapoznać się z księgą gości, salami konferencyjnymi, pokojami oraz ciekawostkami związanymi z hotelem i miastem.

Program wydarzenia obejmował również liczne aktywności networkingowe, spotkania B2B oraz dodatkowe atrakcje przygotowane przez Tarifa Corporate Events (firma posiada certyfikaty POT rekomendowanego PCO i ITC). Pierwszego dnia uczestnicy wzięli udział w grze incentive, której miejscem była restauracja Sassy, zakończona wyjątkowym zachodem słońca na Sassy Roof Top, z unikatowym widokiem na zabytki Głównego Miasta i Starego Miasta.

malowanie-swiatlem-tafira-events-gdansk.jpg

Dzień drugi

Drugi dzień wizyty rozpoczął się od wyjazdu do Europejskiego Centrum Solidarności (ECS). Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z historią walki o wolność, dziedzictwem ruchu Solidarności, a także zobaczyć historyczną Bramę nr 2 i zwiedzić muzeum. Na zagranicznych gościach wywarło to ogromne wrażenie. ECS dysponuje audytorium na 430 osób, licznymi mniejszymi salami konferencyjnymi oraz nowoczesnymi przestrzeniami wystawienniczymi. Obiekt oferuje szerokie możliwości organizacji konferencji i innych wydarzeń, a jego historyczne znaczenie dodaje wyjątkowego charakteru każdemu eventowi.

Kolejnym punktem programu była wizyta w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo. Uczestnicy mieli okazję zobaczyć przygotowania do zbliżających się najważniejszych imprez targowych, takich jak targi AMBERIF. AmberExpo to obiekt o powierzchni 12 000 m², dysponujący kilkoma halami wystawienniczymi oraz salami konferencyjnymi, w tym VIP roomami połączonymi bezpośrednio z halą wystawową. Obiekt jest idealnym miejscem do organizacji dużych targów, konferencji oraz innych wydarzeń biznesowych.

W południe goście dotarli do kompleksu Olivia Star, który oferuje szerokie możliwości organizacji wydarzeń, począwszy od przestrzeni Olivia Garden aż po miejsca położone na wyższych piętrach. Na 32. piętrze znajduje się punkt widokowy, na 34. przestrzeń eventowa do wynajęcia, a na 33. piętrze mieszczą się dwie restauracje rekomendowane przez przewodnik Michelin. Restauracja Arco by Paco Perez, jako jedyna w północnej Polsce, może się poszczycić gwiazdką Michelin, a znajdująca się tuż obok Treinta y Tres otrzymała rekomendację od tego prestiżowego przewodnika. To właśnie tam zaserwowano gościom lunch.

Po południu, po powrocie do historycznego centrum miasta z Wyspy Spichrzów, grupa przemieściła się motorówkami MotlawaBoats Martwą Wisłą do miejsca, gdzie odbył się networking. Motorówki zacumowały w marinie hotelu Grano Hotel Solmarina. Z tarasu widokowego hotelu rozciąga się widok na Martwą Wisłę oraz most łączący Żuławy z Wyspą Sobieszewską. Grano Hotel Solmarina oferuje nowoczesne sale konferencyjne i przestrzenie eventowe dostosowane do mniejszych spotkań, co czyni go idealnym miejscem do organizacji kameralnych wydarzeń.

Dzień trzeci

Trzeci dzień wydarzenia poświęcony był Sopotowi. Goście zapoznali się z ofertą konferencyjną Sopot Marriott Resort & Spa, który dysponuje 3 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 500 m², mogącymi pomieścić do 300 osób. Hotel oferuje również jedno z najlepszych spa w Polsce, z 33 gabinetami oraz basenami, w tym na dachu z widokiem na Morze Bałtyckie.

Odwiedzone miejsca i obiekty MICE

W trakcie Let`s Meet hosted buyers odwiedzili i poznali miejsca i obiekty MICE, w tym hotele w Gdańsku i Sopocie, obiekty kongresowe i konferencyjne, a także restauracje i unique venues:

Partnerem wydarzenia była Polska Organizacja Turystyczna oraz Poland Convention Bureau.

zdjęcie grupowe Maciej Wójcik Tarifa Corporate Events

Do góry