Relacja z Poland Business Development Trip 2024
Inicjatorem i organizatorem study tour dla gości z Bliskiego Wschodu było Mazurkas DMC Poland. Firma posiada certyfikaty POT – Rekomendowany Profesjonalny Organizator Kongresów (PCO) oraz Rekomendowany Profesjonalny Organizator Podróży Motywacyjnych (ITC).
- Jako Mazurkas DMC Poland jesteśmy dumni, że nasza inicjatywa przyciągnęła uwagę wielu podmiotów promujących turystykę i wydarzenia, co nadało jej wysoką rangę i uznanie wśród zaproszonych gości. Podczas pięciodniowego pobytu uczestnicy zwiedzili Warszawę, Kraków i Zakopane, odkrywając bogatą historię, kulturę, krajobrazy oraz współczesne uroki Polski. Głównym celem było przedstawienie Polski jako idealnej destynacji dla spotkań korporacyjnych, podróży motywacyjnych, konferencji i kongresów. Choć Polska od pięciu lat jest popularną destynacją turystyczną na rynku krajów Bliskiego Wschodu, chcieliśmy podkreślić jej potencjał biznesowy. Dzięki naszemu doświadczeniu w organizacji projektów z segmentu MICE w Arabii Saudyjskiej, Mazurkas DMC Poland wypracowała solidne relacje na tym wymagającym rynku – powiedziała Marta Kicler, Business Development Director Mazurkas DMC Poland.
Relacja ze spotkania w Ambasadzie Królestwa Arabii Saudyjskiej w Warszawie znajduje się tutaj.
Polska z roku na rok zyskuje na popularności wśród coraz szerszej gamy narodowości, które decydują się spędzić tu swój wakacyjny urlop. Dzięki rozwijanym bezpośrednim połączeniom lotniczym znacznie wzrosła liczba podróżujących z krajów Zatoki Perskiej. Chcemy w Polsce wykorzystać ten trend i sięgnąć po segment podróży biznesowych.
Oprócz przyjaznego klimatu i konkurencyjności cenowej dochodzą lokalne, niepowtarzalne walory krajobrazowe.
- Dzięki inicjatywie Mazurkas Travel oraz partnerów z Mazowsza i Małopolski udało się ugościć w Polsce planistów wydarzeń z Arabii Saudyjskiej i w pięć dni pokazać liczne atrakcje i pomysły na pobyty dla grup. Również Poland Convention Bureau wsparło organizację wydarzenia. Program był intensywny, ale nasi goście z chęcią w nim uczestniczyli i wszystko skrzętnie dokumentowali. W kulturze arabskiej bardzo ważny jest marketing szeptany, zatem liczymy na zwielokrotnienie tego zainteresowania – powiedziała Aneta Książek, kierowniczka Biura Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.
Wielu odnajdzie tu magiczne miejsca i nieziemskie widoki na miarę światowych perełek, jak choćby „polskie Malediwy” – Zakrzówek. Zachwyt budzi wszystko, co zielone i lokalne.
Poland Business Development Trip
Partnerami wydarzenia w tym roku byli:
- Polskie Linie Lotnicze LOT
- Marriott Warsaw Hotel (Warsaw Presidential Hotel)
- Sheraton Grand Krakow
- Polska Organizacja Turystyczna
- Poland Convention Bureau
- Warsaw Convention Bureau
- Mazovia Convention Bureau
- Krakow Convention Bureau
- Malopolska Organizacja Turystyczna
- Krakow Tourism Alliance
@MazurkasTravel #MazurkasTravel #MazurkasDMCPoland #eventprofs #incentivetravel #Poland
Fot. Mazurkas DMC Poland