en
en
Kontakt

Relacja z Laboratorium Twórców w Szczecinie

laboratorium-tworcow-szkolenie-szczecin-marketing-internernetowy-branza-mice-polandcvb-eventprofslab.jpg

Podczas prezentacji pt. Digital Marketing – Marketing Miejsc oraz Przemysł Spotkań i Wydarzeń uczestnicy mieli okazję poznać strategie promocji miast, regionów i krajów w przestrzeni online. Jarosław Marciuk szczegółowo omówił rolę mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy LinkedIn, a także znaczenie współpracy z B2B influencerami w procesie budowania marki miejsca.

Cennym elementem spotkania było przedstawienie praktycznych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mogą wspierać codzienną pracę specjalistów. Wśród rekomendacji znalazły się m.in. Fireflies AI oraz NotebookLM. Prezentacja zawierała także przykłady wykorzystania generatywnej AI w kampaniach promocyjnych realizowanych przez miasta i kraje.

Podczas spotkania zaprezentowano również działania Polskiej Organizacji Turystycznej, która efektywnie wykorzystuje marketing cyfrowy na kluczowych wydarzeniach branżowych, takich jak IMEX Frankfurt, IMEX America czy IBTM World w Barcelonie. Jarosław Marciuk w dynamicznej, godzinnej prezentacji dostarczył uczestnikom szereg inspiracji, praktycznych wskazówek i przykładów dobrych praktyk. Dodatkowe informacje na temat projektu Laboratorium Twórców.

Laboratorium Twórców to inicjatywa Polskiej Organizacji Turystycznej, która pomaga miastom i regionom skutecznie wykorzystać marketing cyfrowy w budowaniu swojej marki i przyciąganiu wydarzeń. Szczecin, z jego nowoczesnym podejściem i zaangażowaniem lokalnej branży, udowadnia, że ma wszelkie predyspozycje, by stać się ważnym punktem na mapie przemysłu spotkań w Polsce. - powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej - Poland Convention Bureau.

Organizacja wydarzenia była możliwa dzięki zaangażowaniu zespołu Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia, Szczecin Convention Bureau project na czele z Anną Rojek i Szymonem Maksymiukiem. Spotkanie było kolejną odsłoną cyklu Laboratorium Twórców, które odwiedziło już takie miasta jak Katowice, Lublin, Wrocław, Zakopane czy Kielce.

Szczecin, dzięki inicjatywom takim jak to wydarzenie, udowadnia, że ma ogromny potencjał w branży spotkań i wydarzeń. Z optymizmem patrzymy na rozwój tego miasta i czekamy na kolejne kroki w ramach projektu w nadchodzących latach.

#PolandCVB #Szczecin #EventprofsLAB

Laboratorium Twórców stanowiło integralną część wydarzenia, w trakcie którego zaprezentowano koncepcję oraz strategię Szczecin Convention Bureau opracowaną przez Landbrand, zakończoną wystąpieniem Piotra Krzystka, Prezydenta Miasta Szczecin. Program obejmował także prelekcję Agnieszki Szymerowskiej dotyczącą praktycznych aspektów pozyskiwania wydarzeń stowarzyszeniowych oraz przedpremierową prezentację Narodowego Programu Wsparcia dla Przemysłu Spotkań, zaprezentowaną przez Anetę Książek.

imex-zenus-ai-report.png

anna-rojek-szczecin-convention-bureau.jpg

atrakcje-szczecina-willa-lentza-wydarzenia-miejsca.jpg

laboratorium-tworcow-szczecin-convention-bureau-szkolenie-.jpg

laboratorium-tworcow-jaroslaw-marciuk-polska-organizacja-turystyczna.jpg

zwiedzanie-willi-lentza-atrakcje-szczecina.jpg

willa-lentza-szczecin-convention-bureau-polandcvb.jpg

laboratorium-tworcow-jaroslaw-marciuk-poland-convention-bureau-szczecin-polska.jpg

Zdjęcia Diana Marczewska

Do góry