Raport o Polsce w Headquarters - magazynie stowarzyszeń
Jest to pierwsza tak obszerna publikacja dotycząca oferty Polski uwzględniająca nowe trendy w przemyśle spotkań i transformacji rynku w wyniku pandemii. W publikacji zawarto takie tematy jak: bezpieczeństwo organizacji spotkań i prowadzone przez POT programy certyfikacji obiektów noclegowych i konferencyjnych (Obiekt Bezpieczny Higienicznie i Bezpieczny Obiekt MICE), katalog Poland Online Site Inspection, prezentacja miast, w których funkcjonują convention bureaux a także informacje o wartości ekonomicznej przemysłu spotkań w Polsce w 2020 roku i najważniejszych obiektach kongresowych.
Nie zabrakło również informacji o Programie Ambasadorów Kongresów Polskich, inteligentnych specjalizacjach miast, udanych realizacjach przeprowadzonych stacjonarnie, online i hybrydowo oraz o nowościach: Varso Tower – znajdującym się w Warszawie najwyższym budynku w UE, Orientarium w łódzkim ZOO czy ogłoszonym w marcu br. Protokole Kraków Network, stanowiący zbiór dobrych praktyk i rekomendacji dostosowanych do postpandemicznej rzeczywistości.
– Ostatnie miesiące zmieniły świat spotkań branżowych na całym świecie. Chociaż żyjemy w tzw. nowej normalności, to spotkania twarzą w twarz pozostaną kluczowe, jeśli chodzi o wymianę wiedzy, doświadczeń czy nawiązywanie relacji. Jesteśmy tego świadomi, dlatego wraz z Poland Convention Bureau prowadzimy projekty promujące ofertę Polski na arenie międzynarodowych spotkań i wydarzeń. Bruksela jest trzecim – po Nowym Jorku i Waszyngtonie – najliczniej zamieszkanym miastem przez obcokrajowców, którzy zatrudnieni są tu jako eksperci w międzynarodowych stowarzyszeniach, organizacjach i korporacjach oraz instytucjach unijnych. Współpraca z wydawcą magazynu Headquaters zaowocowała przygotowaniem obszernego materiału, który razem z newsletterem dotrze do 5 tysięcy kluczowych decydentów z międzynarodowych stowarzyszeń, korporacji, AMC, PCO i instytucji rządowych. Jest to sposób na podtrzymanie relacji biznesowych oraz edukację w tak trudnym dla wszystkich czasie – powiedziała Dominika Szulc, dyrektor ZOPOT w Brukseli.
Raport zostanie wykorzystany w działaniach Poland Convention Bureau oraz udostępniony miejskim i regionalnym convention bureaux jako dodatkowy materiał promocyjny.