en
en
Kontakt

„Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja” – nowe spojrzenie na rynek eventowy

 „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja” stanowi z jednej strony kompendium dotyczące historii i rozwoju branży organizatorów kongresów, konferencji, wydarzeń korporacyjnych, podróży motywacyjnych (określanej jako przemysł spotkań) w Polsce, z drugiej proponuje nowe spojrzenie na teorię związaną z systematyzacją tego sektora.

W publikacji znajdą się zatem teoretyczne podstawy przemysłu spotkań, pojęcia i terminy, międzynarodowy rys, na tle którego opisany jest proces tworzenia się i rozwoju rodzimej branży po roku 1989. Jak informuje autor, książka jest wynikiem obserwacji dynamicznie zmieniającego się rynku, na którym podmioty związane z organizacją spotkań odgrywają od 25 lat coraz istotniejszą rolę.

– Autorski podział branży spotkań, szczegółowa analiza w oparciu o kilkadziesiąt kluczowych polskich realizacji to magnes, którym chciałbym zachęcić potencjalnych czytelników – podsumowuje Krzysztof Celuch.

Partnerem strategicznym i organizatorem wydarzenia jest agencja marketingu zintegrowanego Mea Group. Premierę współorganizują Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie oraz platforma branży eventowej MeetingPlanner.pl.

 

ksiazka 1   ksiazka 2   ksiazka 3

Do góry