Promocja Polski w Rotterdamie
Obecność Polski związana była z rozszerzeniem działań promocyjnych z zakresu przemysłu spotkań, prowadzonych wspólnie z ZOPOT Amsterdam, w związku z przyznaniem tytułu The Best MICE Destination 2019 podczas zeszłorocznej edycji MICE & Business Travel.
EventSummit odbył się po raz 12 i zgromadził 600 wystawców i 6500 odwiedzających. Głównymi uczestnikami wydarzenia byli organizatorzy eventów, w tym podróży incentive i kongresów, przedstawiciele regionów i miast oraz obiektów z całego kraju. Wiodącym tematem rozmów na polskim stoisku były możliwości organizacji konferencji w miastach o ugruntowanej pozycji - Warszawie i Krakowie oraz podróży motywacyjnych z wykorzystaniem walorów przyrodniczych Polski. Ponadto promocja miast drugiego wyboru (Gdańsk, Katowice, Poznań i Wrocław) i tych, wyłaniających się na polskiej arenie biznesowej (Lublin, Łódź).
Zwieńczeniem indywidualnych spotkań biznesowych było zaproszenie planistów do wzięcia udziału w podróży studyjnej do Wrocławia, planowanej w maju 2020 roku, we współpracy z Convention Bureau-Wrocław.