Projekt SCHEDULE startuje w Łodzi
Ideą konkursu jest 24 hours jest rozwiązanie konkretnego problemu rozwoju gospodarki turystycznej w Łodzi. Do udziału w konkursie przystąpić mogli studenci uniwersytetów i szkół wyższych reprezentujących wszystkie dyscypliny naukowe. Konkurs ma miejsce w Łodzi, 14 listopada i trwa 24 godzin. To czas przeznaczony dla drużyn na znalezienie rozwiązania problemu gospodarki turystycznej w mieście. Szczegółowy opis zadania zostanie zaprezentowany podczas pierwszych minut konkursu.
Projekt realizowany jest przez Instytut Geografii Miast i turystyka Studiów na Uniwersytecie w Łodzi (Polska). Projekt jest wspierany przez udzielone przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez Grantów Norweski Mechanizm Finansowy współfinansowany przez polskie fundusze.
Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej objęło patronatem to wydarzenie, a kierownik PCB POT zaprezentuje temat przemysłu spotkań w Polsce.