Polska w zagranicznej prasie
Jako pierwsza ukazała się reklama warszawska, przedstawiająca miasto jako dynamiczne, pobudzające wyobraźnię, położone w centrum Europy, umożliwiające organizację spotkań dzięki szerokiej bazie obiektów konferencyjnych oraz hotelarskich.
Na promocję podróży motywcyjnych wybrany został Gdańsk, gdzie nasza bohaterka – Kate wraz ze swoją drużyną doskonale bawią się oraz uczą współpracy podczas połowu ryb w polskim Bałtyku.
Kolejna reklama przedstawia team – building, a na ten rodzaj wydarzenia wybrana została zabytkowa kopalnia węgla. Kate wraz z zespołem świetnie bawią się odkrywając kolejne zakamarki kopalni oraz poznając pracę dawnych górników.
Do tej pory reklamy te ukazały się w magazynach branżowych takich jak: MIT (Meetings and Incentive Travel), Conference News, Events, a wkrótce także w CIM oraz Meet In.
W ramach kampanii pojawią się także reklamy przedstawiające duży kongres w Poznaniu, uroczysty bankiet we Wrocławiu oraz wręczenie prestiżowej nagrody w Krakowie. Ich emisja rozplanowana jest do kwietnia 2012 roku.
Z reklamami w prasie łączy się także wydanie suplementu – kompendium wiedzy dla planistów obejmującego cztery główne tematy: organizację kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych, podróży motywacyjnych oraz część zawierająca wszelkie niezbędne informacje dotyczące przemysłu spotkań w Polsce.
W kampanii promowane są także: turystyka aktywna, kulturowa i naturalna.
Zaczynając od lewej strony:
James (Wielka Brytania), Jurgen (Niemcy), Frederic (Francja) pokazuje jak wiele Polska ma do zaoferowania z zakresu turystyki aktywnej. Każdy znajdzie coś dla siebie. Amatorów sportów wodnych zabiera na Mazury, aby tam oddali się żeglarstwu, kajakarstwu czy wędkarstwu. Dla spragnionych adrenaliny proponuje rafting, quady i wspinaczkę, a miłośników gór zaprasza na wycieczki - pisze lub rowerowe.
Joe i Sheila (Wielka Brytania) , Thomas i Melanie (Niemcy), Jacques i Emilie (Francja) zabierają nas w świat turystyki kulturowej, w którym zobaczyć można między innymi wystawy ulicznych artystów, stadion narodowy z tarasu widokowego na 30 piętrze Pałacu Kultury w Warszawie oraz stocznię gdańską. Zobaczymy także co ciekawego oferują nowoczesne muzea i galerie oraz jak wspaniale można się bawić na festiwalach i koncertach.
Racheal (Wielka Brytania), Sophie (Niemcy), Charlotte(Francja) przyjeżdża do Polski po chwile wyciszenia i odpoczynku z dala od miasta. W Tatrach próbuje tradycyjnego górskiego oscypka oraz przemierza górskie szlaki Parku Narodowego. W gospodarstwie agroturystycznym odpoczywa wśród przyrody , smakuje świeżych potraw i cieszy się polską gościnnością. Podziwia dzikie zwierzęta w naturalnym środowisku, a także obserwuje unikatowe gatunki ptaków.
Kate (Wielka Brytania), Eva (Niemcy), Valerie (Francja) odbywa udaną podróż służbową do Polski, gdzie na każdym kroku coś zaskakuje. Luksusowe hotele- zarówno te nowoczesne, jak i bardziej kameralne, otwarci ludzie, którzy zapoznają bohaterkę z polską kulturą, a także doskonale przygotowane bankiety i kolacje, na których z łatwością nawiązuje nowe kontakty. Doskonale zorganizowane spotkania oraz możliwość odpoczynku i poznania Polski sprawia, że czuje się tu wyjątkowo.