en
en
Kontakt

Polska w MICE Business Tourism Magazine

MICE&BusinessTourism(China)_1170.jpg

W artykule zostały zaprezentowane miasta i obiekty, cieszące się największym zainteresowaniem na rynku chińskim, m.in. Pałac Kultury i Nauki oraz Stadion PGE Narodowy w Warszawie, Międzynarodowe Tragi Poznańskie wraz z Poznań Congress Center, Centrum Kongresowe ICE Kraków, czy zlokalizowana nieopodal Kopalnia Soli w Wieliczce.

W tekście nie zabrakło również informacji dotyczących oferty Polski dla organizatorów spotkań i wydarzeń w nawiązaniu do nowych trendów związanych z oddziaływaniem Covid-19 na przemysł spotkań, mowa tam o: bezpieczeństwie organizacji spotkań i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną programach certyfikacji obiektów noclegowych i konferencyjnych (Obiekt Bezpieczny Higienicznie i Bezpieczny Obiekt MICE), atutach miast w których funkcjonują convention bureaux, wartości ekonomicznej przemysłu spotkań w 2020 roku oraz o katalogu Poland Online Site Inspection, prezentującym zbiorczą ofertę dla organizatorów spotkań.

W ostatnich latach Polska i Chiny utrzymują wszechstronne partnerstwo strategiczne, co przekłada się na rozwijającą się wymianę gospodarczą, handlową i turystyczną. Polska, jako największy i najbardziej rozwinięty gospodarczo kraj Europy Środkowo-Wschodniej jest ważnym węzłem komunikacyjnym na trasie dawnego Szlaku Jedwabnego (dziś: Belt and Road). Obecnie w naszym kraju działa około 1000 firm z chińskim kapitałem, a widoczny wzrost liczby turystów biznesowych z Chin wynika przede wszystkim z położenia Polski w sercu Europy i bezpośrednich połączeń lotniczych na trasie Pekin – Warszawa. Ponadto Polska utworzyła 15 centrów wizowych w Chinach, znacznie ułatwiając turystom ubieganie się o wizę i przyciągając do Polski coraz więcej chińskich gości.

W formie załączników (poniżej) udostępniamy artykuł w oryginalnej wersji oraz jego tłumaczenie w języku angielskim.

Do góry