Polska prezentacja podczas SITE NITE all NITE
Podczas międzynarodowego wydarzenia SITE NITE all NITE została zaprezentowana Polska oferta turystyki biznesowej. Specjalnie przygotowany materiał video, we współpracy z POT PCB, pokazało stowarzyszenie SITE Poland.
SITE NITE all NITE to wielopłaszczyznowe wydarzenie organizowane przez stowarzyszenie SITE Global, poświęcone niezwykłym miejscom, historiom i ludziom. Transmisja na żywo, na całym świecie odbywała się od poniedziałku (26.04.2021) do środy (28.04.2021), za pośrednictwem strony internetowej Site Global i wszystkich kanałów społecznościowych SITE. W wydarzeniu udział wzięło 892 osoby: 214 przedstawicieli agencji i 46 korporacji, 202 partnerów reprezentujących dostawców i destynacje, 243 przedstawicie DMC oraz 72 przedstawicieli 72 DMO / CVB.
Całe wydarzenie zostało zaplanowane w 5 blokach czasowych i „podążało za słońcem” od Chicago do Sydney, z angażującym wkładem globalnej sieci oddziałów SITE, sponsorów (Abu Dhabi i Imex Group), członków SITE oraz profesjonalistów branży incentive. Specjalnie wyselekcjonowane treści przekazywane były w 15-minutowych blokach. Poza debatami i dyskusjami na ważne dla branży tematy, duża część czasu poświęcona została na sekcję Discover.
W tej sekcji stowarzyszenie SITE Poland zaprezentowało specjalnie przygotowany film video, opowiadający o dziedzictwie kulturowym, pięknej przyrodzie, dobrze przygotowanych obiektach, atrakcjach i pomysłach na incentive, zaprojektowany z osobistych nagrań członków polskiego oddziału SITE oraz materiałów Polskiej Organizacji Turystycznej.
Materiał filmowy wzbudził duże zainteresowanie wśród uczestników wydarzenia, którzy w trakcie emisji, na czacie, dzielili się swoimi wrażeniami z pobytu w Polsce, pytali o atrakcje, ceny, kulinaria, polecali sobie wzajemnie polskie pierogi czy żubrówkę.
– Podróże motywacyjne, czyli "I" w MICE, to najszybciej rozwijający się sektor branży wydarzeń biznesowych, z największymi wydatkami per capita i najszerszym łańcuchem dostaw. Stanowiąc około 7 proc. wszystkich działań związanych z wydarzeniami biznesowymi, w badaniu Events Industry Council's Global Economic Impact (2018) szacuje się, że branża incentive travel jest warta około 75 miliardów dolarów na całym świecie. The Society for Incentive Travel Excellence (SITE) założone w 1973 r jest jedynym stowarzyszeniem business events dedykowanym globalnej branży incentive travel. Jesteśmy profesjonalnym stowarzyszeniem zrzeszającym 2500 członków z 90 krajów, pracujących w korporacjach, agencjach, liniach lotniczych i w całym łańcuchu dostaw. Bycie częścią tej społeczności daje wartość naszym członkom zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnych oddziałów, poprzez tworzenie sieci biznesowej, edukację, certyfikację. SITE jest głęboko zaangażowane w nowe pokolenie i prowadzi najlepszy w swojej klasie program dla młodych liderów W Polsce nasze stowarzyszenie liczy 48 członków. W grupie tej mamy również dziewięcioosobowy team Young Leaders, który bierze udział w naszym autorskim programie rozwojowym rozpisanym na 2021 r. To nasz flagowy projekt, który podobnie jak projekt Destination Poland wyróżnia nasze stowarzyszenie na rynku. Z ofertą na Polskę mamy ambicję docierać poprzez różne kanały komunikacji do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie – mówi Grażyna Grot-Duziak, prezes zarządu SITE Poland.
Prezentacja Polski była też okazją do zaprezentowania projektu Destination Poland, realizowanego przez SITE Poland we współpracy z POT PCB w celu promocji Polski, jako miejsca atrakcyjnego dla przemysłu spotkań, turystyki biznesowej i wyjazdów typu incentive. To kolejne rozwiązanie, po katalogu Poland Online Site Inspection, skierowane do branży MICE.