Polska po raz dziewiąty w Las Vegas na targach IMEX America 2023
MPI Best of Europe
Targi poprzedzał dzień poświęcony na transfer wiedzy i networking w ramach tzw. Smart Monday, którego organizatorem był partner strategiczny targów IMEX – Meeting Professionals International (MPI). Program tegorocznego wydarzenia tj. Best of Europe (realizowany 16 października) został opracowany by przyciągnąć i połączyć najlepszych i najbardziej wykwalifikowanych międzynarodowych nabywców z USA z kluczowymi partnerami w Europie takimi jak: convention bureau, obiekty i organizatorzy spotkań.
Program wydarzenia otworzyły interaktywne sesje edukacyjne, po czym odbyły się indywidulane spotkania stolikowe (w formule „speed dating”) z planistami spotkań z USA oraz oczywiście networking. Rozmowy były owoce, a hosted buyersi byli pod wrażeniem jakości polskich hoteli i venue oraz poziomem rozwiązań technologicznych. Poruszany został także temat bezpieczeństwa w kontekście wojny na Ukrainie, co staraliśmy się przekuć na naszą siłę i pokazać tym samym polską gościnność.
Przedstawicielami Polski byli: Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Marcin Różycki, Starszy Specjalista PCB Magda Mazgaj oraz Wiceprezes MPI Poland Chapter Barbara Świderska.
Udział w Best of Europe był niebywałą okazją do promocji Polski poza Europą i dotarcie do planistów ze Ameryki Północnej, tym bardziej, iż Polska staje się dla USA bazą dla zaawansowanej produkcji przemysłowej, partnerem do rozwoju takich sektorów gospodarki jak lotnictwo, obronność, energetyka, czy sztuczna inteligencja. Decydujący jest tu dostęp do specjalistów z tych dziedzin. Warto się pokazywać na wydarzeniach tego typu, by zacieśniać współpracę między naszymi krajami.
W ramach udziału w programie PCB zagwarantowano również:
- specjalny artykuł w mediach MPI dystrybułowany na targach IMEX America (magazyn i e-newslettery docierające do 100 000 specjalistów ds. spotkań),
- znaczenie Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej we wszystkich materiałach dotyczących wydarzenia (zaproszenia, strona internetowa, SM, komunikaty prasowe),
- 2 członkostwa MPI na okres 12 miesięcy.
IMEX America edycja 2023
Kolejne trzy dni targów IMEX America dni upłynęły na promocji Polski stricte na stoiku, gdzie PCB towarzyszyli następujący podwystawcy:
- Warsaw Convention Bureau
- Kraków Convention Bureau
- Gdańsk Convention Bureau
- Centrum Kongresowe ICE Kraków
- Hotel Bristol
- Mazurkas DMC
Polscy partnerzy promowali swoje oferty biznesowe oraz destynacje. Profil Polskiej Organizacji Turystycznej Poland Convention Bureau na platformie IMEX America 2023.
Do odwiedzenia polskiego stoiska zachęcały Muzyczne Poranki tj. 2 mini koncerty muzyki rozrywkowej w stylu jazz w wykonaniu perkusisty sesyjnego i koncertowego (koncertujący i nagrywający z wieloma artystami reprezentującymi różne style muzyczne) – Mariusza Mocarskiego.
Koncerty mają przyciągnąć uwagę na Polskę i zaprosić do odwiedzin naszego stoiska, to „żywe” uzupełnienie kampanii prowadzonej przez POT w przestrzeni targowej. Taka forma reklamy jest nowatorska i sprawdziła się na wcześniejszych edycjach targów. Idealnie wpisuje się w ramy marketingu sensorycznego (doświadczanie poprzez zmysły), na jaki stawia obecnie Poland Convention Bureau. Wartością dodaną była ścianka promocyjna, która została specjalnie przygotowana i była dodatkowym nośnikiem reklamowym, zapraszając wszystkich kierujących się głównym wejściem do odwiedzenia polskiego stoiska przez cały okres trwania targów.
#IMEX23 #IMEXAmerica #PolandCVB #MoreThanYouExpectedPL
autorka i zdjęcia: Magda Mazgaj