Polska na warsztatach w Belgii – nowa rzeczywistość
Warsztaty miały miejsce w wyjątkowej lokalizacji – starej fabryce, która dała początek powstającej teraz hipserskiej dzielnicy mieszkaniowo-usługowej. Ocenia się, że w nadchodzących latach ta omijana wcześniej dzielnica robotnicza przekształci się w ulubione miejsce artystów i osób ceniących kulturę i rozrywkę.
Koncepcja wydarzenia, które planowane było pierwotnie na czerwiec tego roku, została dostosowana do nowych warunków sanitarnych. Przewidziano spotkania w dużych, dobrze wentylowanych salach fabrycznych, z zachowaniem bezpiecznych odległości. Uczestnicy nosili maseczki i mieli stały dostęp do środków odkażających.
Spotkanie rozpoczęła dyskusja panelowa z liderami belgijskiej branży spotkań poświęcona organizacji spotkań i wydarzeń w nowej rzeczywistości. Moderatorem tej części spotkania był Eric Moris z Business Pass Travel & Incentive Company (Business Owner / Managing Director). Następnie odbyły się spotkania z 36 wystawcami, wśród których znalazły się m.in. convention bureaux Malty, Szwajcarii, austriackich Graz i Salzburga, hotele, linie lotnicze a także przedstawiciele Walonii i Flandrii.
- Ostatnie miesiące zmieniły świat spotkań branżowych na całym świecie. Tym bardziej cieszy fakt, iż spotykamy się w Brukseli, w której swoją siedzibę ma wiele głównych organizacji międzynarodowych. Nasza obecność na warsztacie to wyraz solidarności z europejską branżą spotkań. Jest to też sposób na podtrzymanie i nawiązanie relacji biznesowych oraz edukację w tak trudnym dla wszystkich czasie – powiedziała Dominika Szulc, Dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Brukseli.
Spotkanie było okazją do zaprezentowania #PolandOnlineSiteInspection, nowego narzędzia dla branży spotkań uruchomionego na stronie pot.gov.pl, stanowiącego katalog do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce. Największym zainteresowaniem cieszyła się Warszawa, ale Poland Convention Bureau otrzymywało także pytania na temat Gdańska, Wieliczki, Małopolski a także unique venues dla bardziej kameralnych grup – nastrojowe, wyjątkowe miejsca które powodują, że spotkanie w Polsce jest inne niż wszędzie.
Uczestnikami wydarzenia było ponad 60 wyselekcjonowanych przedstawicieli korporacji, stowarzyszeń a także organizatorów wydarzeń biznesowych, w tym konferencji i podróży motywacyjnych z rynku belgijskiego.
BBT Online to magazyn, którego misją jest dostarczanie rzetelnej informacji, wdrażanie narzędzi wspierających proces organizacji wydarzeń, a także inicjowanie działań mających na celu integrację środowiska. Ze swoją ofertą dociera do 10 000 czytelników z krajów Beneluksu oraz 10 000 kontaktów w krajach sąsiednich (Holandia, Francja, Wielka Brytania i Niemcy).