en
en
Kontakt

Polska na targach IBTM World 2019

IBTM.JPG

Targi IBTM World to wydarzenie, gdzie spotyka się branża z całego świata, promując swoje produkty, destynacje oraz poszukując nowych partnerów i inspiracji do organizacji spotkań i wydarzeń. Z danych przekazanych przez organizatorów możemy się dowiedzieć, że w tym roku w IBTM World wzięło udział ponad 2,6 tys. wystawców ze 150 krajów na całym świecie oraz ponad 2,7 tys. hosted buyersów. Podczas trzech dni trwania imprezy odbyli oni ponad 74 tys. wcześniej zaplanowanych spotkań biznesowych. Aż 62 proc. tegorocznych hosted buyersów biorących udział w targach IBTM World w Barcelonie pojawiło się na nich po raz pierwszy.

W trakcie trzech dni targowych Poland Convention Bureau POT, wspierane przez Zagraniczny Ośrodek POT w Madrycie, przeprowadziło prezentacje grupowe nt. Polski jak również indywidualne spotkania z planistami. Uzupełnieniem prezentacji były indywidualne oferty przedstawione przez współwystawców polskiego stoiska narodowego:

• Bukovina Resort,
• EXPO Kraków PCO & DMC Kraków,
• Hotel Narvil Conference & Spa,
• ICE Kraków Congress Centre,
• Jan-Pol DMC Poland,
• Kraków Convention Bureau,
• Lubelskie Convention Bureau,
• Łódź Convention Bureau,
• Mazurkas DMC Poland - MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel,
• Polskie Linie Lotnicze LOT,
• Warsaw Convention Bureau.

Targi oprócz bezpośrednich kontaktów biznesowych umożliwiają także zapoznanie z najnowszymi trendami w branży spotkań oraz pogłębienie wiedzy. W trakcie trzydniowej imprezy zorganizowano ponad 100 eventów i sesji networkingowych oraz spotkań zamkniętych.

Uzupełnieniem oferty Polski było, zorganizowane wspólnie przez Poland Convention Bureau POT i Polskie Linie Lotnicze LOT, w drugim dniu targów, spotkanie w formule Happy Hours. Serwując regionalne przekąski, nalewki i słodycze organizatorzy spotkania ugruntowali wśród gości przekonanie o Polsce jako kraju atrakcyjnym, przyjaznym, z którym warto współpracować. Podczas Happy Hours odbyła się loteria wizytówkowa, w której nagrodami były regionalne produkty, noclegi w Polsce oraz zestawy upominkowe ufundowane przez Wystawców oraz polskich partnerów biznesowych.

- Oferta naszego kraju odpowiada w wysokim stopniu wymaganiom stawianym przez organizatorów. Naszymi mocnymi stronami są centralne położenie w Europie, stale poszerzana siatka połączeń lotniczych, wysoki poziom bezpieczeństwa, dostępność cenowa oraz infrastrukturalna oraz wsparcie zapewniane przez onvention bureaux oraz profesjonalnych organizatorów spotkań i wydarzeń. Na polskim stoisku narodowym, któremu tradycyjnie już przyświecało hasło Polska Smart Move! można było spotkać swoisty przekrój naszej branży. Z uwagi na wprowadzenie Narodowego Programu Wsparcia dla Przemysłu Spotkań, do udziału w polskim wystąpieniu po raz pierwszy zaprosiliśmy reprezentację Polskich Linii Lotniczych LOT, która podczas licznych spotkań informowała o możliwości skorzystania także z innych programów PLL LOT dedykowanych sektorowi MICE min. program LOT Meetings i LOT Conventions – podsumowuje Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.

Fotorelacja z wydarzenia dostępna jest na naszym profilu FB.

Do góry