en
en
Kontakt

Polska na targach EIBTM

Targi EIBTM są jednym z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych z zakresu przemysłu spotkań na świecie zarówno ze względu na liczbę kupujących, jak i efektywność rozmów handlowych. Tegoroczne tragi odwiedziła rekordowa liczba kupujących (hosted buyers), w liczbie 3 791. Wystawiało się natomiast 3100 wystawców z 90 krajów świata. Targom towarzyszyły również liczne seminaria i konferencje.

Convention Bureau of Poland Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizowało stoisko promocyjne o powierzchni 40 m kw. w którym prezentowały się następujące firmy i biura: Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Katowice Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau/Warsaw Destination Alliance, Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc., Adventure in Poland, Pałac Kultury I Nauki w Warszawie, Intercrac DMC, Mazurkas Travel DMC.

EIBTM09Rozmowy handlowe odbywały się na podstawie indywidualnych grafików spotkań wystawców z hosted buyers. Mimo ograniczonej powierzchni na terenie stoiska zostały przeprowadzone również prezentacje dla grup hosted buyers. Łącznie odbyło się 8 prezentacji, w których uczestniczyło ok. 70 osób. Hołdując staropolskiej zasadzie przez „żołądek do serca” w czasie prezentacji gościom serwowano drobny poczęstunek (m.in.: toruńskie pierniczki, śliwki w czekoladzie, oscypki, kabanosy, miód pitny).

Convention Bureau of Poland POT podczas 3 dni trwania targów nawiązało ponad 100 nowych kontaktów handlowych. Niektóre dotyczyły zapytań o miejsca na konferencje od kilkuset do kilku tysięcy uczestników.

Do góry