Polska (F80) aktywnie na EIBTM
którego podwystawcami są organizatorzy spotkań i wydarzeń w Polsce, obiekty konferencyjne oraz przedstawiciele Regionalnych Convention Bureaux. W tym roku po raz pierwszy PCB POT przeprowadzi szeroką kampanię promocyjną, mającą na celu zaznaczenie aktywności Polski, zainteresowanie ofertą konferencyjną naszego kraju oraz zaproszenie na polskie stoisko F80.
Reklamy promujące polski przemysł spotkań, jakie można będzie zobaczyć na targach to m.in. reklamy internetowe na stronie głównej oraz podstronach targowych, reklamy prasowe w katalogu targowym i w codziennej gazecie Show Daily oraz zewnętrzne, wielkoformatowe reklamy przed wejściem głównym na tereny targowe. Charakterystyczny kwiatek PCB będzie również obecny na wszystkich identyfikatorach targowych.
Ponadto PCB POT jest partnerem wydarzenia EIBTM Forum (Poniedziałek, 18 listopada, 16.30 - 18.30, Palau de Congressos, Fira Montjuic) podczas którego pojawią się reklamy Polski w miejscu wydarzenia, na stronie internetowej oraz w newsletterze, a goście wysłuchają krótkiej prezentacji.
Trends Report to publikacja przedstawiająca najnowsze trendy i statystyki dotyczące przemysłu spotkań oraz rokowania na najbliższe lata. PCB POT, jako partner wydawnictwa zamieści w nim reklamę prasową, a dodatkowo rozpocznie dwie konferencje prasowe z okazji premiery raportu.
Targi EIBTM są doskonałą okazją do zaprezentowania polskiej oferty konferencyjnej na arenie międzynarodowej. Podczas trzech dni trwania wydarzenia odbywają się spotkania indywidualne oraz prezentacje dla grup hosted buyers. Na polskim stoisku F80 obecni będą:
- Convention Bureau Katowice
- EXPO Kraków
- Furnel Travel International
- Grupa TRIP
- ICE Krakow Congress Centre
- JAN-POL DMC Poland
- Krakow Convention Bureau oraz Małopolska Organizacja Turystyczna
- Mazurkas DMC Poland
- Poznan Congress Center
- Warsaw Congress Centre
- Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Warsaw Convention Bureau
W dniu 20 listopada od godz. 18.00 na nszym stoisku F80 odbędzie się także Happy Hour z muzycznym występem na żywo oraz cateringiem, a na uczestników będą czekały nagrody od polskich podwystawców. Happy hour to okazja do nawiązania kontaktów biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
Promocja podczas targów EIBTM w Barcelonie realizowana jest w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.